  • 1. Data: 2004-03-03 09:30:47
    Temat: jak rozwiazac umowe o prace ??
    Od: "Poznaniak" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    w jaki sposob rozwiazac umowe - ktora nawet nie zostala podpisana ?
    tzn. firma placi za mnie wszystkie podatki itd. (dostaje co m-c podpisany
    kwit na to i co roku wykaz z ZUSu)
    ale nie dostalam nic do podpisania po wygasnieciu dwoch poprzednich umow na
    czas okreslony.
    Byl to rok 2001 wiec automatycznie ta trzecia (niepodpisana) jest na czas
    nieokreslony,
    jak mam postapic w tej sytuacji?? Przeciez nie bede podpisywac niczego
    wstecz.........

    Dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-03-03 09:46:34
    Temat: Re: jak rozwiazac umowe o prace ??
    Od: s...@g...pl

    On Wed, 3 Mar 2004 10:30:47 +0100, "Poznaniak"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >w jaki sposob rozwiazac umowe - ktora nawet nie zostala podpisana ?

    Powiedz że chcesz się dogadać na temat odejścia w konkretnym dniu.
    Jeśli pracodawca się sprzeciwi, przestań świadczyć pracę. Aha, licz
    się z brakiem świadectwa, ekwiwalentu za urlop i tak dalej. Sam sobie
    jesteś winien, bo trzeba było zaraz po upływie terminu 7 dni zgłosić
    fakt niepodpisania umowy do PIP - albo sobie pójść.

    silvermane

  • 3. Data: 2004-03-03 09:46:51
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 3 Mar 2004 10:30:47 +0100, Poznaniak napisał/napisała:
    > Byl to rok 2001 wiec automatycznie ta trzecia (niepodpisana) jest na czas
    > nieokreslony,

    a to ciekawe, ja mam 4 umowe na czas okreslony (umowa zlecenie), siedze w
    firmie od 9-15:00 codziennie i jeszcze od czasu do czasu jezdze po
    klientach.
    Firma placi zusy i inne swiadczenia..

    Ps. Przyczepilem sie do "automatycznie" :(
    --
    *it's much better to fuck without love than to be in love and not fucking*
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-03-03 09:48:01
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 03 Mar 2004 10:46:34 +0100, s...@g...pl napisał/napisała:
    > jesteś winien, bo trzeba było zaraz po upływie terminu 7 dni zgłosić
    > fakt niepodpisania umowy do PIP - albo sobie pójść.

    fakt pracy na umowe zlecenie, podpisywana co pol roku od 2 lat tez tam
    zglaszac ?
    Liczyc sie ze zwolnieniem z pracy ? :>

  • 5. Data: 2004-03-03 09:56:36
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Poznaniak" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Byl to rok 2001 wiec automatycznie ta trzecia (niepodpisana) jest na czas
    > nieokreslony,

    automatycznie to ona jest dopiero od tego roku, przedtem nie bylo ograniczen
    (w ostantnich latach), to znaczy jeszcze wczesniej byly ;) ale nasi
    milusinscy z samej gory zawsze cos przekombinuja

  • 6. Data: 2004-03-03 10:03:17
    Od: s...@g...pl

    On Wed, 3 Mar 2004 09:48:01 +0000 (UTC), Papik

    >fakt pracy na umowe zlecenie, podpisywana co pol roku od 2 lat tez tam
    >zglaszac ?

    A było napisane wyżej, że pracował na zlecenie?

    silvermane

  • 7. Data: 2004-03-03 10:04:24
    Od: s...@g...pl

    On Wed, 3 Mar 2004 09:46:51 +0000 (UTC), Papik

    >a to ciekawe, ja mam 4 umowe na czas okreslony (umowa zlecenie), siedze w
    >firmie od 9-15:00 codziennie i jeszcze od czasu do czasu jezdze po
    >klientach.

    Umowa zlecenia to nie jest umowa na czas określony, bo to jest nazwa
    zarezerwowana tylko dla umowy o pracę...

    >Firma placi zusy i inne swiadczenia..

    I dobrze robi. A te "inne świadczenia" to jakie?

    silvermane

  • 8. Data: 2004-03-03 11:09:17
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    > automatycznie to ona jest dopiero od tego roku, przedtem nie bylo
    ograniczen
    > (w ostantnich latach), to znaczy jeszcze wczesniej byly ;) ale nasi
    > milusinscy z samej gory zawsze cos przekombinuja

    to oczywiscie trzebaby sprawdzic, ale okres gdy to przejscie nie bylo
    automatyczne byl stosunkowo krotki, okolo poltora roku, moze dwoch, wiec MZ
    fakt, ze w 2001 umowa na czas okreslony automatycznie przeszla w umowe na
    czas nieokreslony jest mozliwy

    Kwik

  • 9. Data: 2004-03-03 11:19:02
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    MZ
    > fakt, ze w 2001 umowa na czas okreslony automatycznie przeszla w umowe na

    nie przecze ;)

  • 10. Data: 2004-03-03 11:47:49
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 03 Mar 2004 11:04:24 +0100, s...@g...pl napisał/napisała:
    > Umowa zlecenia to nie jest umowa na czas określony, bo to jest nazwa
    > zarezerwowana tylko dla umowy o pracę...

    Umowa zlecenie od 1.0.1.04 do 01.06.04, jest czas okreslony ? jest..

    > I dobrze robi. A te "inne świadczenia" to jakie?

    odciagaja mi z pensji na chorobowe (jakbym zachorowal jakies 30zl
    miesiecznie)...