  • 1. Data: 2004-03-03 07:24:50
    Temat: Leasing
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Mam samochod w leasingu i przez ostatnie prawie dwa lata nie placilem za
    niego nie z mojej winy. Tylko leasing zawiesil splacanie nie wiadomo z
    jakiej przyczyny.I teraz kaze zaplacic zaleglosc jednorzowo,czego nie zrobie
    bo nie mam i z tego powodu zdaje sobie sprawe ze zabiora auto i jeszcze bede
    musial dalej to splacac.I tu jest pytanie czy za takie dlugi mozna
    powedrowac za kratki?
    Z powazaniem

  • 2. Data: 2004-03-03 19:42:00
    Temat: Re: Leasing
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Raczej nie, chyba że się okaże, że masz wielu dłużników. Na pewno za samo
    niepłacenie rat nikt Cię nie zamknie.

  • 3. Data: 2004-03-03 22:05:41
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia śro 3. marca 2004 08:24 , osobnik podajacy sie za krysztof byl
    laskaw napisac:

    > jest pytanie czy za takie dlugi mozna powedrowac za kratki?

    bezposrednio za dlugi nie, ale jezeli np. uniemozliwisz egzekucje
    komornica to tak

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 4. Data: 2004-03-03 23:17:07
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/3/2004 8:24 AM, krysztof wrote:

> [...]
    > bo nie mam i z tego powodu zdaje sobie sprawe ze zabiora auto i jeszcze bede
    > musial dalej to splacac.I tu jest pytanie czy za takie dlugi mozna

    W tzw. normalnym biegu rzeczy nie, natomiast zdarza sie, że firmy
    preferują procedurę karna zamiast cywilnej - do sprokurowania opartej na
    wyssanych z palca zarzutach sprawy włącznie.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-03-04 07:37:25
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    dziekuje bardzo za dotychczasowe odpowiedzi.

  • 6. Data: 2004-03-08 16:01:48
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    umowa nie wygasla trwa nadal ,ale chodzi mi czy moga zaczac naliczac
    odsetki od dnia kiedy oni zawiesili splate a nie kiedy dostalem aneks do
    umowu.pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-03-08 16:02:30
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>