  • 1. Data: 2004-03-03 09:09:52
    Temat: Wykupować teraz mieszkanie spółdzielcze czy po wejściu do UE?
    Od: "Dominik" <e...@v...pl>

    Witam
    Dostałem ofertę od spółdzielni mieszkaniowej na wykup swojego mieszania
    lokatorskiego na własnościowe z udziałem w gruncie. Moje pytanie wiąże się z
    datą wstąpienia do UE - czy wykupywać teraz czy może poczekać na UE?
    Co się zmieni na + lub - pod tym względem.
    Teraz mogę wykupić za ok 25% wartości. (ok 30 tys. zł), ale po wejściu do UE
    ma nie być prawa własności spółdzielczo-lokatorskiego, więc może
    spółdzielnie będąc zmuszone do przekształceń lokali i wtedy będzie można
    wykupić za mniejsze pieniądze?
    Jeśli cokolwiek wiecie na ten temat proszę o radę.

    Z góry wielkie dzięki za wszelka odpowiedź

    D-Dominik

  • 2. Data: 2004-03-03 17:28:09
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Dominik" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykupić za mniejsze pieniądze?
    > Jeśli cokolwiek wiecie na ten temat proszę o radę.

    Jesli zrobisz to teraz (tzn do 1 maja) to nie zaplacisz VAT

    NoMAD