  • 11. Data: 2004-03-03 11:49:07
    Temat: Re: jak rozwiazac umowe o prace ??
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 03 Mar 2004 11:03:17 +0100, s...@g...pl napisał/napisała:
    > A było napisane wyżej, że pracował na zlecenie?

    pytalem o swoje podpinajac sie pod PIP :D

    --
    *it's much better to fuck without love than to be in love and not fucking*
    GG: 70701

  • 12. Data: 2004-03-03 17:11:41
    Od: s...@g...pl

    On Wed, 3 Mar 2004 11:47:49 +0000 (UTC), Papik

    >Umowa zlecenie od 1.0.1.04 do 01.06.04, jest czas okreslony ? jest..

    Chodzi mi o to, że technicznie rzecz biorąc umowa zlecenia nie jest
    zawierana na jakiś czas, tylko na wykonanie pewnej czynności.

    >odciagaja mi z pensji na chorobowe (jakbym zachorowal jakies 30zl
    >miesiecznie)...

    Aha, takie pseudoubezpieczenie chorobowe... do normalnego zakazali ci
    się zgłaszać?

    silvermane

  • 13. Data: 2004-03-03 18:37:13
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 03 Mar 2004 18:11:41 +0100, s...@g...pl napisał/napisała:
    > Chodzi mi o to, że technicznie rzecz biorąc umowa zlecenia nie jest
    > zawierana na jakiś czas, tylko na wykonanie pewnej czynności.

    O kurcze, no to w takim razie ja zglupialem :

    Umowa zlecenie nr XXXXXXXX
    (...)
    Zleceniobiorca bedzie wykonywal zlecenie w terminie ustalonym przez Strony,
    tj: od dnia xxx do dnia xxx.

    > Aha, takie pseudoubezpieczenie chorobowe... do normalnego zakazali ci
    > się zgłaszać?

    hmm jakie to jest NORMALNE ?
    co miesiac dosyaje kwitek zatytulowany: ZUS RMUA:
    ubezp. chorobowe(31,36zl), wypadkowe(12,42zl), zdrowotne(85,84zl)

    Do tego emerytalne i rentowne placone po 50% (ja i oni) etc/itd..
    Sa inne ?

  • 14. Data: 2004-03-03 19:34:04
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Papik napisał:
    [ciach]
    > Umowa zlecenie nr XXXXXXXX
    > (...)
    > Zleceniobiorca bedzie wykonywal zlecenie w terminie ustalonym przez Strony,
    > tj: od dnia xxx do dnia xxx.
    [ciach]

    Polecam lekture: http://praca.onet.pl/5436,1135639,ekspert.html

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 15. Data: 2004-03-03 20:40:11
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) s...@g...pl w wiadomości
    <news:1c4c40l1io51em13tutqctqbeg0dvfn1aq@4ax.com> powiedział(a) co
    następuje:

    > Chodzi mi o to, że technicznie rzecz biorąc umowa zlecenia nie jest
    > zawierana na jakiś czas, tylko na wykonanie pewnej czynności.

    Czyżby?? Zawsze myślałem, że "na wykonanie" to jest dzieło, acz i tak
    można rzecz zawrzeć w jakimś terminie. Jeśli już tak mówić to zlecenie
    określiłbym jako umowę na "wykonywanie".

    --
    Olgierd
    King's X, "Dogman"

  • 16. Data: 2004-03-03 20:42:13
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Papik w wiadomości
    > powiedział(a) co
    następuje:

    > co miesiac dosyaje kwitek zatytulowany: ZUS RMUA:
    > ubezp. chorobowe(31,36zl), wypadkowe(12,42zl), zdrowotne(85,84zl)
    > Do tego emerytalne i rentowne placone po 50% (ja i oni) etc/itd..
    > Sa inne ?

    Wypluj to słowo, już dość złodziejstwa! ;-)))

    --
    Olgierd
    Living Colour, "Collideoscope"