  • Data: 2004-09-10 20:31:11
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "(...)" <m...@p...onet.poczta> szukaj wiadomości tego autora

    > Wejdz do jakiegos liceum do damskiego sracza i posluchaj ich rozmow.
    >
    > "ojjjeny on ma Mesia, oojjeny a moj ma to i tamto".... zalosne

    może powinieneś poczekać do 60-tki? ;)

    ETAPY ŻYCIA KOBIETY

    Wiek / Napój:

    17 Cooler alkoholowy
    25 Białe wino
    35 Czerwone wino
    48 Don Perignon
    66 Kieliszek Jack'a Daniels'a z Napkin

    Wiek / Wymówki na randkę:

    17 Musiałam umyć włosy.
    25 Musiałam umyć i wetrzeć odżywkę we włosy.
    35 Musiałam ufarbować włosy.
    48 Staszek musiał ufarbować mi włosy.
    66 Staszek musiał ufarbować mi perukę.

    Wiek / Ulubiony sport:

    17 zakupy
    25 zakupy
    35 zakupy
    48 zakupy
    66 zakupy

    Wiek / Definicja udanej randki:

    17 "McDonalds"
    25 "Darmowy posiłek"
    35 "Diament"
    48 "Większy diament"
    66 "Spokój jak w piątek popołudniu"

    Wiek / Ulubiona fantazja:

    17 wysoki, przystojny brunet
    25 wysoki, przystojny brunet z pieniędzmi
    35 wysoki, przystojny brunet z pieniędzmi
    i z mózgiem
    48 facet z włosami
    66 facet

    Wiek / Idealny wiek na zamążpójście:

    17 17
    25 25
    35 35
    48 48
    66 66

    Wiek / Idealna randka:

    17 On proponuje zapłacić.
    25 On płaci.
    35 On przygotowuje śniadanie następnego dnia rano.
    48 Następnego dnia rano on przygotowuje śniadanie dla dzieci.
    66 On jest w stanie przeżuć śniadanie.

    pozdrawiam