  • Data: 2004-09-12 14:59:41
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, tak to wyglądało, jakbyś mówił. Zresztą, po tej wypowiedzi,
    > agati_m już Ci podziękowała za dyskusję, to też o czymś świadczy.

    swiadczy o tym ze rozmawia tylko z tymi co uwierza w kazda brednie.

    > Za stara jestem na wchodzenie do kibli w liceum. Ale powiem Ci, co mówi
    > stare przysłowie pszczół "Kto z kim przestaje, takim się staje". Istnieją
    > też teorie mówiące o tym, że obracamy się w takim towarzystwie, jakie
    sobie
    > swoją osobowością przyciągniemy, może więc podsłuchujesz w nieodpowiednich
    > kiblach?

    nie podsuchuje w kiblach, tylko Panienka mi powiedziala bo slyszala nie
    jeden raz takie rozmowy.

    a to ze jestes za stara to wiele tlumaczy, po wojnie wiele sie zmienilo,
    wiec moze warto bys do kibli czasem zagladnela by byc w temacie:-)

    pozdrawiam
    P.