  • Data: 2004-09-12 21:33:07
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: Richat <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik idiom napisał:

    > Pewnie. Nie to co Ci wspaniali mężczyźni, którzy wcale nie patrzą, żeby
    > laska miała duże bufory, talię osy i była seksownie ubrana :D
    > Inna sprawa, że facetom to się zmienia - tak koło 80-tki :D

    hola, hola, ja nie mowie, ze jestem przydki, mam brzydką pupę, marne
    bicepsy, tylko ze jezdze marna skodzinką, a nie mesiem, ja sie jej nie
    pytalem czy jej ojciec ma dobrze prosperujaca firme, domek w gorach,
    nad morzem i na mazurach
    wiec nie widze związku buforów i osy do jej materialnych wymagań.
    --
    Pozdr.Richat