  • Data: 2004-09-12 06:27:45
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    He?Sk wrote:

    > a to lotr z tego mezusia. nie dosc ze nie mieszka to jeszcze nie
    > chce placic za mieszkanie swojej dzialki. na dodatek nie chce sie
    > rozwiesc ! dzieci odwiedza ! pewnie bedzie je molestowal !
    > rzygac mi sie chce jak takie wojujace lalunie chca wszystkiego
    > dla siebie.

    Nic nie wiesz na ten temat, chyba, że jesteś mężem agati_m, więc zamknij
    paszczę i nie wymyślaj.

    >nic sie nie dzieje bez przyczyny.

    Właśnie, właśnie - działa w obie strony.

    > wiec niech nie rozpacza tylko ruszy tylek...

    Właśnie pyta na grupie, jak go wymeldować, a nie "dlaczego się rozwiodła"
    wg. HeSka i " jaka to kobieta" wg PrzemkaR.

    --
    pozdrawiam
    krys, już wkurzona odwracaniem kota ogonem i obrzucaniem błotem inicjatorki