  • 21. Data: 2004-12-20 10:49:56
    Temat: Re: ja podejrzewam ze sie przedawnilo ale
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > to chyba powinienem być poinformowanyprzez zbywcę , prawda??
    > a takie handlowanie danymi osobowymi to niby OK jest ??

    A kij wie ... nawet NSA wydaje sprzeczne wyroki.

  • 22. Data: 2004-12-20 11:01:11
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to chyba powinienem być poinformowanyprzez zbywcę , prawda??

    Obowiązku takiego nie ma.

    > a takie handlowanie danymi osobowymi to niby OK jest ??

    A jak sobie wyobrażasz przelew wierzytelności bez przekazania danych
    osobowych? :))
    Tak jest ok.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 23. Data: 2004-12-20 11:02:23
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > A kij wie ... nawet NSA wydaje sprzeczne wyroki.

    Oni sprawiają wrażenie jakby gazet nie czytali i nie zastanawiali się nad
    tym, co robią, tylko orzekali :)) W Rzepie były już z cztery długie
    artukuły, które z każdej już chyba strony prześwietliły tę kwestię i
    naprawdę tłumaczenia GIODO w tym zakresie wyglądają śmiesznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2004-12-20 11:44:57
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczyński"

    > A jak sobie wyobrażasz przelew wierzytelności bez przekazania danych
    > osobowych? :))
    > Tak jest ok.

    nie wyobrażam sobie, ale czy to upoważnia kogokolwiek do przekazywania moich
    danych ??

    macso

  • 25. Data: 2004-12-20 12:34:12
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > nie wyobrażam sobie, ale czy to upoważnia kogokolwiek do przekazywania
    moich
    > danych ??

    Ustawa o ochronie danych osobowych dość jednoznacznie wskazuje, że można.
    Nie mam aktu pod ręką, ale są to okolice art. 25.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2004-12-20 18:02:57
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 12:01:11 +0100,
    osoba podpisana: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>
    napisała:
    > Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Obowiązku takiego nie ma.
    Niby nie. Ale jeśli jestem winien Abackiemu kasę. A po roku zgłasza sie
    do mine Bebeacki o tą kasę to dla mnie może być podejrzane, nie ?
    kJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 27. Data: 2004-12-20 20:39:29
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Niby nie. Ale jeśli jestem winien Abackiemu kasę. A po roku zgłasza sie
    > do mine Bebeacki o tą kasę to dla mnie może być podejrzane, nie ?

    więc zażądaj umowy przelewu od Bebackiego lub pogoń :)

    k.c. dość jasno się wyraża o tym, kto informuje

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 28. Data: 2004-12-20 23:43:35
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niby nie. Ale jeśli jestem winien Abackiemu kasę. A po roku zgłasza sie
    > do mine Bebeacki o tą kasę to dla mnie może być podejrzane, nie ?

    Może. Jeśli więc podejrzewasz wał, ale chcesz wpłacić, to robisz to na konto
    Abackiego i mogą się ugryźć obaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko