  • 1. Data: 2004-12-14 18:20:28
    Temat: stowarzyszenie - ustanowienie kuratora
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Mam problem:

    Jakieś 5-6 lat temu byłem członkiem Zarządu Stowarzyszenia. Po pewnum czasie
    /chyba poniżej roku/ zrezygnowałem z pracy w Zarządzie rezygnując
    jednocześnie z członkowstwa w/w Stowarzyszeniu. Mam na to dokumenty
    podpisane przez ówczesnego prezesa. Do tej pory wszystko jest OK. Aż tu
    naraz w tym roku, czyli po jakichć co namniej 5 latach od mojej rezygnacji,
    przychodzi na mój adres pismo od radcy prawnego, że został ustanowiony
    kuratorem nad stowarzyszeniem i domagający się listy członków itp . Ale ja
    już ze stowarzyszeniem nie ma nic wspólnego !! Czy oznaczo to, że Zarząd
    który pozostał niedopełnił formalności w Sądzie ? i co z tym teraz mam
    zrobić ? Czy za "głupotę" innych coś mi grozi ?

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 2. Data: 2004-12-14 21:21:30
    Temat: Re: stowarzyszenie - ustanowienie kuratora
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to, że Zarząd który pozostał niedopełnił formalności w Sądzie ? i co z tym
    > teraz mam zrobić ? Czy za "głupotę" innych coś mi grozi ?

    Najpierw postudiuj Statut swojego stowarzyszenia i zobacz jak sie przestaje
    byc członkiem władz - Zarządu oraz jak i kto przyjmuje taka rezygnację. Co
    do członkostwa to nie ma problemu, szeregowych nie czepiają się.

    Pozdrawiam
    Michał