  • 21. Data: 2004-10-04 09:37:12
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Cóż ... bzdury z życia wzięte zakończone wyrokiem ...

    Tia - tylko zapominasz dodać takiego 'detalu', że w grę wchodziły
    (podobno) fałszywe zeznania.

    Głupią 20-latkę rodzice też będą w stanie namówić do zeznawania, że był
    to gwałt. Ba! Z zemsty/zazdrości sama może coś takiego nagadać.

    Przepisy prawa żadnej zgody rodziców nie wymagają.

  • 22. Data: 2004-10-04 09:42:50
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

> [...]

    Znam wielu ;) Adresy na priva udostępnię wraz z telefonami ;)

    > To tacy ludzie ( tacy rodzice ) jeszcze sa ? Chyba nie te czasy...
    > A wiesz, ze w tym przypadku nie tak latwo byloby udowodnic gwalt ?

    Khem khem, jeśli dziecko miało rodziców faszystów ;) Czytaj -
    Katolików fanatyków,

    Linia oskarżenia - Nasza dziewczynka była dziewicą (dziewczynka nie
    zaprzeczy, bo ze zdaniem rodziców się nie polemizuje) , teraz nie jest
    ... Ów Stasio Podróżnik dopuścił się czynu pornobrutalnego ;) i
    rozdziewiczył nam córeczkę ;) ... Ten pornogrubas w dodatku
    potwierdził, że czynności seksualnych się z naszą córką dopuścił ;)

    Dziewczynka milczy ... Ehhh ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 23. Data: 2004-10-04 09:49:40
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Znam wielu ;) Adresy na priva udostępnię wraz z telefonami ;)

    Nie trzeba. Ja takowych ( mam nadzieje ) nie znam i nie chce znac :)

> [...]
    > rozdziewiczył nam córeczkę ;) ... Ten pornogrubas w dodatku potwierdził,
    > że czynności seksualnych się z naszą córką dopuścił ;)

    No i gdzie tu przestepstwo ?
    Zreszta, rodzicom mozesz powiedziec jedno, przed sadem co innego ( "Jaki
    stosunek wysoki sadzie? Nic takiego nie mialo miejsca" ). "Sladow", ze
    to byles Ty po jakims czasie stwierdzic sie juz nie da itp.

    A taka 16stka ( zastraszona przez rodzicow ) imo przed sadem zaczelaby
    cos krecic i nic by z oskarzenia nie wyszlo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 24. Data: 2004-10-04 09:53:47
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > to gwałt. Ba! Z zemsty/zazdrości sama może coś takiego nagadać.
    > Przepisy prawa żadnej zgody rodziców nie wymagają.

    Tia .. ale nie zeznania *zainteresowanych* czyli w świetle zapadłego
    już wyroku GWAŁCICIELA i GWAŁCONEJ, a zeznania mamusi ...

    Sąd ocenił, że dziecko nic nie mówi, albo opowiada szczątkowo , bo coś
    tam coś tam z psychiką po tym brutalnym czynie (Oczywiście bez opini
    biegłego) i nie mozna dać jej wyjaśnieniom wiary , i przyją do
    wiadomości jedynie zeznania rodziców ...

    Oczywiście kolejna instancja czeka (uruchomiono procedurkę) , ale sam
    widzisz, że mimo obowiązującego prawa, wesoo może być ... Pamiętajmy,
    że w utopijnym kraju nie żyjemy niestety/stety* (*-niepotrzebne skreślić)

  • 25. Data: 2004-10-04 10:04:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > widzisz, że mimo obowiązującego prawa, wesoo może być ... Pamiętajmy,
    > że w utopijnym kraju nie żyjemy niestety/stety* (*-niepotrzebne

    po gwalcie zostaja slady np pobicia, skoro zadnych sladow nie bylok,
    znaczy ze nie stawiala oporow,
    wiec chciala tego.

    P.

  • 26. Data: 2004-10-04 10:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    > rozdziewiczył nam córeczkę ;) ... Ten pornogrubas w dodatku potwierdził,
    > że czynności seksualnych się z naszą córką dopuścił ;)

    I co w tym nielegalnego?

  • 27. Data: 2004-10-04 10:26:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Oczywiście kolejna instancja czeka (uruchomiono procedurkę) , ale sam
    > widzisz, że mimo obowiązującego prawa, wesoo może być ... Pamiętajmy, że
    > w utopijnym kraju nie żyjemy niestety/stety* (*-niepotrzebne skreślić)

    No to co tu piszesz o skazaniu? Póki co wyrok wydał tylko niekompetentny
    sąd pierwszej instancji - w apelacyjnym łatwo da się wykazać tę
    niekompetencję.

    Winę trzeba udowodnić - a zeznania matki, która samego zdarzenia nie
    widziała, są nic nie warte. Równie dobrze ja mógłbym zeznawać w sprawie
    Rywina, bo też tam coś o tej sprawie od kogoś słyszałem (w TV konkretnie).

  • 28. Data: 2004-10-04 10:27:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > po gwalcie zostaja slady np pobicia, skoro zadnych sladow nie bylok,
    > znaczy ze nie stawiala oporow,
    > wiec chciala tego.

    Wysoki sądzie, ona tego chciała ...
    Koniec posiedzenia, sąd nie potrzebuje czasu, ogłaszam wyrok ;)
    NIEWINNY ;)

  • 29. Data: 2004-10-04 10:35:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 12:04:07 +0200, Przemek R.
    pl> napisał:

    > skreślić)
    >>

    > po gwalcie zostaja slady np pobicia, skoro zadnych sladow nie bylok,
    > znaczy ze nie stawiala oporow,
    > wiec chciala tego.

    Slady zostają. Niestety slady zostaja czasami takze przy dobrowolnym
    stosunku... Jak facet jest brutalny i cholernie mu się spieszy. A przy
    niedobrowolnym (np w upojeniu alkoholowym lub po narkotykach) śladów
    widocznych może nie być... Podniecenie nie jest zalezne od woli (a
    szkoda...) i kobieta choćby nie chciała zareaguje na bezpośrednią
    stymulację i śladów otarć na narządach płciowych nie będzie. Jeżeli przy
    tym dziewczyna była upita albo odurzona to nie będzie żadnych innych
    nienaturalnych śladów. Można liczyć co najwyżej na ślady przytrzymywania,
    zadrapania przy zdzieraniu ubrania itd... ale takie obrażenia powstają
    także przy dobrowolnym stosunku - jak chłopak jest napalony, wygłodzony
    albo odstawia prawdziwego macho-tarzana a nie słodkiego lalusia-kochasia.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 30. Data: 2004-10-04 11:03:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wysoki sądzie, ona tego chciała ...
    > Koniec posiedzenia, sąd nie potrzebuje czasu, ogłaszam wyrok ;)
    > NIEWINNY ;)

    wine trzeab udowodnic, a bzykanie po 15 jest dozwolone, jezeli to mialby
    byc gwalt prosze to udowodnic.

    P.