  • 1. Data: 2005-10-26 15:09:56
    Temat: gwarancja producenta
    Od: "Jeff.8" <j...@w...pl>

    Witam

    Slyszalem co nieco o ustawie, ktora naklada na dystrybutora/resselera w
    Polsce obowiazek realizacji uslug gwarancyjnych jesli producent nie
    prowadzi serwisu w Polsce. Szczerze mowiac nie mam pojecia gdzie tego
    szukac (a raczej po jakich slowach kluczowych) dlatego pytam tutaj.
    Bylbym wdzieczny za info lub link.

    pzdr
    Seba

  • 2. Data: 2005-10-26 15:56:00
    Temat: Re: gwarancja producenta
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jeff.8 napisał(a):
    > Slyszalem co nieco o ustawie, ktora naklada na dystrybutora/resselera w
    > Polsce obowiazek realizacji uslug gwarancyjnych jesli producent nie
    > prowadzi serwisu w Polsce.

    to coś nie tak słyszałeś...

    >Szczerze mowiac nie mam pojecia gdzie tego
    > szukac

    ja też ;)

    KG

  • 3. Data: 2005-10-26 18:01:47