  • 1. Data: 2005-10-26 13:58:41
    Temat: DAROWINZ SLUB MIESZKANIE
    Od: "zeromag" <z...@p...onet.pl>

    jak przedstawia sie prawo włsności do mieszkania otrzymanego od rodziców po
    zawarciu malzenstwa, sytlacja przedstawia sie nastepujaco moi rodzice kupuja
    mieszkanie i w tym samym akcie notarialnym przekazuja mi jako synowi, z
    pominieciem mojej malzonki, czy moga tak uczynic by moja malzonka nie miala
    zadnych praw do mieszkania, dokladnie do spółdzielczego prawa do lokalu???

  • 2. Data: 2005-10-27 02:24:05
    Temat: Re: DAROWINZ SLUB MIESZKANIE
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zeromag wrote:
> [...]
    > zadnych praw do mieszkania, dokladnie do spółdzielczego prawa do lokalu???

    No i nie ma.
    Darowizna jest twoja.