  • 1. Data: 2005-10-26 14:20:21
    Temat: umowa
    Od: ben <b...@c...net>

    Witam
    Mam taka sytuacje otóż sprzedajacy samochód upiera się aby na umowie
    kupna/sprzedaży wpisać zaniżoną kwote transakcji.
    Mówi że samochód został sprowadzony nicałe 6 mcy temu i od tego bedą
    zalezały opłaty które musi uiścić.
    Godzić sie na takie coś? Czy pachnie to przekrętem?
    W czym moze mi to zasykodzic jako kupujacemu

  • 2. Data: 2005-10-26 22:32:59
    Temat: Re: umowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <djo39n$6q3$2@node1.news.atman.pl>, ben wrote:
> [...]
    > zalezały opłaty które musi uiścić.
    > Godzić sie na takie coś? Czy pachnie to przekrętem?
    > W czym moze mi to zasykodzic jako kupujacemu

    Nie godzić się. Może zaszkodzić np. w tym, że jeśli samochód ma zatajone
    wady to w razie odstąpienia od umowy dostaniesz ową zaniżoną kwotę.

    --
    Marcin