  • 1. Data: 2013-12-21 23:25:18
    Temat: góra piachu na drodze
    Od: "zdenerwowany" <k...@w...pl>

    Jakiś kretyn wysypał górę piachu, czy nawozu na pole, tylko tak że część tej
    góry znajduje się metr, dwa, na gruntowej drodze gminnej. Ktoś to robi
    ewidentnie celowo, bo kilka metrów dalej obok ten nowej góry leży stara, tak
    samo częściowo na drodze, lecz ten wystający fragment został zebrany, bo
    pewnie ktoś się wcześniej przyczepił. Ewidentnie ktoś to robi celowo i
    systematycznie, nie wiem też w jakim celu, chyba żeby komuś życie
    uprzykrzyć.
    Moje pytanie jest takie: gdzie, komu i jak to zgłosić żeby dowcipnisiowi
    maksymalnie się oberwało, tak żeby w następnym roku nie przyszło mu do głowy
    wysypać kolejnego kopca?
    Co można takiemu komuś zrobić, będę wdzięczny za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2013-12-22 00:01:05
    Temat: Re: góra piachu na drodze
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "zdenerwowany" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > głowy wysypać kolejnego kopca?
    > Co można takiemu komuś zrobić, będę wdzięczny za podpowiedzi.

    Zgłoś do drogowców o zajęciu pasa drogowego.

  • 3. Data: 2013-12-22 10:32:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-21 23:25, Użytkownik zdenerwowany napisał:
> [...]
    > głowy wysypać kolejnego kopca?
    > Co można takiemu komuś zrobić, będę wdzięczny za podpowiedzi.

    1. Jak blokuje przejazd zgłosić do właściciela drogi.
    2. Jak nie blokuje nie robić z siebie idioty który nie widział
    jak wywrotka piasek wysypuje tyłem i dlaczego część musi wylądować
    na drodze.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-12-22 11:38:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.12.2013 10:32, RadoslawF wrote:

    > 2. Jak nie blokuje nie robić z siebie idioty który nie widział
    > jak wywrotka piasek wysypuje tyłem i dlaczego część musi wylądować
    > na drodze.

    JAk nie potrafią tak wysypac, zeby nie przeszkadzalo, to po wysypaniu
    biora lopaty i poprawiaja tak, zeby nie przeszkadzalo. Posprzatac po
    sobie na tej samej zasadzie jak sie sprzata po swoim psie.

    JAk za trudne - to jednak balaganiarze powinni za to zaplacic, ze ktos
    inny za nich posprzata.

  • 5. Data: 2013-12-22 12:07:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > głowy wysypać kolejnego kopca?
    > Co można takiemu komuś zrobić, będę wdzięczny za podpowiedzi.

    Zanieczyszczanie nawierzchni stanowi wykroczenie.

  • 6. Data: 2013-12-22 14:09:03
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 12:07:40 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "zdenerwowany" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zanieczyszczanie nawierzchni stanowi wykroczenie.

    Zanieczyszczanie drogi gruntowej piachem ??
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 7. Data: 2013-12-22 15:33:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-22 11:38, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > JAk nie potrafią tak wysypac, zeby nie przeszkadzalo, to po wysypaniu
    > biora lopaty i poprawiaja tak, zeby nie przeszkadzalo. Posprzatac po
    > sobie na tej samej zasadzie jak sie sprzata po swoim psie.

    Setki gówien na trawnikach udowadniają że jednak nie sprzątają
    po swoich psach.

    > JAk za trudne - to jednak balaganiarze powinni za to zaplacic, ze ktos
    > inny za nich posprzata.

    Pod warunkiem że ktoś posprząta. Jak znam życie ro nie ma takiej
    potrzeby. Przejazd jest możliwy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-12-22 23:52:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zanieczyszczanie nawierzchni stanowi wykroczenie.

    Aureola Ci się przyprószyła

  • 9. Data: 2013-12-23 17:13:51
    Od: "zdenerwowany" <k...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał:
    > Zanieczyszczanie nawierzchni stanowi wykroczenie.

    Nie będę dyskutował czy to jest zanieczyszczenie, czy coś innego, wiem tylko
    że na publicznej drodze nie można sobie nic samowolnie stawiać. Trudno
    nazwać obsypanie drogi z piasku piaskiem jako zanieczyszczenie, ale ja się
    tam na prawniczych terminach nie znam.
    Problem jest taki że ktoś celowo usypał hałdę piachu która to częściowo leży
    na czyimś prywatnym polu a częściowo na publicznej drodze gminnej, przez co
    przejazd tą drogą jest utrudniony, bo hałda zajmuje prawie połowę drogi,
    więc trzeba ją na drodze objeżdżać.
    Wjechanie na taką hałdę piachu może skutkować nawet wypadkiem, jak nie
    uszkodzeniem auta.
    Jeśli jest to wykroczenie to jakie, z jakiego paragrafu i komu to zgłosić?
    Bym to zgłosił policji, ale wolę się przygotować żeby mnie nie zmyli tekstem
    że oni się takimi sprawami nie zajmują, bo znam sytuację że odmawiali
    ścigania bandyty twierdząc że butów nie mają.

  • 10. Data: 2013-12-23 20:15:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2013 23:25, zdenerwowany pisze:

    > Moje pytanie jest takie: gdzie, komu i jak to zgłosić żeby dowcipnisiowi
    > maksymalnie się oberwało, tak żeby w następnym roku nie przyszło mu do
    > głowy wysypać kolejnego kopca?

    Najbardziej dotkliwe będzie chyba zajęcie pasa drogowego. Gmina jest
    żywotnie zainteresowana dorwaniem kogoś takiego, bo to idzie prosto do
    ich budżetu a kosztuje niemało.