    From: "zdenerwowany" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: góra piachu na drodze
    Date: Sat, 21 Dec 2013 23:25:18 +0100

    Jakiś kretyn wysypał górę piachu, czy nawozu na pole, tylko tak że część tej
    góry znajduje się metr, dwa, na gruntowej drodze gminnej. Ktoś to robi
    ewidentnie celowo, bo kilka metrów dalej obok ten nowej góry leży stara, tak
    samo częściowo na drodze, lecz ten wystający fragment został zebrany, bo
    pewnie ktoś się wcześniej przyczepił. Ewidentnie ktoś to robi celowo i
    systematycznie, nie wiem też w jakim celu, chyba żeby komuś życie
    uprzykrzyć.
    Moje pytanie jest takie: gdzie, komu i jak to zgłosić żeby dowcipnisiowi
    maksymalnie się oberwało, tak żeby w następnym roku nie przyszło mu do głowy
    wysypać kolejnego kopca?
    Co można takiemu komuś zrobić, będę wdzięczny za podpowiedzi.