From: "RF" <r...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od reklamacji?
Date: Wed, 23 Jun 2004 23:22:37 +0200

From: "kolin82" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Sent: Monday, June 21, 2004 1:00 PM
Subject: gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od
reklamacji?

> Witam!
>
> 1.Mam problem nie wiem dokladnie jak nazywa sie instytucja gdzie moge
zlozyc
> skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej
Wrocław)

...mam buty kupione w sklepie xxx (2 reklamacje i dostalem odklejone po
pseudo
naprawie) - bylem w Inspekcji chcialem polubownie lub w sadzie konsumenckim
(chyba sie to tak nazywa) przy Inspekcji - ale Sprzedawca nie musi sie
zgodzic na sad konsumencki - i ma to wszystko w glebokim powazaniu -
pozostaje sad powszechny ( ale mi na to chyba nie wystarczy sil - stracilem
pare zlotych)
firmy "ddd" nie polecam

xxx
ddd

(celowo zmieniona literka) sami poznacie co to za barachlo

> 2.czy moge sie odwolac od wedlug mnie zle uwzglednionej reklamacji? jaki
mam
> na to termin i gdzie sie z tym zglosic?

chyba 2 lata ...

pzdr,