eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od reklamacji? › Re: gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od reklamacji?
  • Data: 2004-06-23 21:22:37
    Temat: Re: gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od reklamacji?
    Od: "RF" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "kolin82" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sent: Monday, June 21, 2004 1:00 PM
    Subject: gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od
    reklamacji?

    > Witam!
    >
    > 1.Mam problem nie wiem dokladnie jak nazywa sie instytucja gdzie moge
    zlozyc
    > skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej
    Wrocław)

    ...mam buty kupione w sklepie xxx (2 reklamacje i dostalem odklejone po
    pseudo
    naprawie) - bylem w Inspekcji chcialem polubownie lub w sadzie konsumenckim
    (chyba sie to tak nazywa) przy Inspekcji - ale Sprzedawca nie musi sie
    zgodzic na sad konsumencki - i ma to wszystko w glebokim powazaniu -
    pozostaje sad powszechny ( ale mi na to chyba nie wystarczy sil - stracilem
    pare zlotych)
    firmy "ddd" nie polecam

    xxx
    ddd

    (celowo zmieniona literka) sami poznacie co to za barachlo

    > 2.czy moge sie odwolac od wedlug mnie zle uwzglednionej reklamacji? jaki
    mam
    > na to termin i gdzie sie z tym zglosic?

    chyba 2 lata ...

    pzdr,