    From: "marek" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Date: Wed, 6 May 2015 13:48:31 +0200

    > Ech, dziecko. Gdzie na giełdzie dostaniesz rachunek od handlarza. A jak
    > u prawnika poprosisz o FV, to ją dostaniesz, nie trzęś majtkami.
    widac nigdy na giełdzie na byłeś
    kasę fiskalną ma ?
    jeszcze nigdy sie nie spotkałem aby mi nawet na wyrażną prośbę adwokacina FV
    chciał wystawić

    > Poza tym podobno narzekasz na cenę - to się zdecyduj, czy wolisz
    > zapłacić 500 pod stołem, czy 770zł legalnie (z dochodowym i VATem).

    ile ? 500zł 770zł ??
    za 15 czy 30 minut rozmowy i rzucenia okiem w papiery ??
    toż to kurwa drożej jak u prywatnego lekarza !! z tym że u lekarza lepiej bo
    zawsze moge wybrać tego darmowego
    chyba "was" w tej palestrze adwokackiej już całkowicie pojebało !!!

    > Cóż, z takim podejściem kasacji raczej nie złożysz. Może to i lepiej, na
    > przyszłość być może nie popełnisz błędów na etapie I-II instancji, albo
    > ktoś życzliwy ci za $$$ wytłumaczy, że nie masz racji.

    nikomu dupska nie zamierzam lizać a tym bardziej za pieniądze