  • 21. Data: 2004-09-23 14:25:16
    Temat: Re: fotoradar
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    news:ciss9r$1iqo$4@mamut.aster.pl...

    > Tere fere bzdere. Podstawa prawna tego bzdurnego stwierdzenia.

    Za leniwy czy za głupi żeby znaleźć??

    Leszek

  • 22. Data: 2004-09-23 14:26:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:cisvj1$ibs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tylko nie szafuj zdaniami, że połowa Polaków czytać nie potrafi a podaj
    > _konkretny_ paragraf.

    A druga połowa jest za leniwa aby samodzielnie coś znaleźć lub pomyśleć.
    Gotfryd znalazł bez problemu. Pewnie jest w trzeciej połowie;))))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2004-09-23 14:29:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lanfaust" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no i??? co chciałeś tym dowieść. jest przepis, ale pokaż mi
    > sankcję:)))

    Sankcj zawarta jest w art.97 K.W.
    Na litość boską jesteśmy na grupie pl.soc.prawo a nie pl.rec.magiel;))))

    > chyba nie chcesz powiedzieć że na podstawie tego przepisu, jak nie
    > można znaleźć osoby kierującej to dają punkty właścicielowi. (to z
    > przepisu jakoś nie wynika)

    Gdzie widzisz w wątku coś o punktach?

    > jeszcze raz zapytam jakie to ma znaczenie skoro nie ma sankcji?

    Jeszcze raz piszesz bez przemyślenia.

    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2004-09-23 15:42:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Za leniwy czy za głupi żeby znaleźć??

    Poczekam az wyciagniesz nieistniejacego króliczka z kapelusza demagogiczny
    homofobie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2004-09-23 16:30:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Poczekam az wyciagniesz nieistniejacego króliczka z kapelusza demagogiczny
    > homofobie.

    A jednak głupi.
    Gotfryd już rano zamieścił w tym wątku odpowiedź, pedałku.

    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-09-23 16:41:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > A jednak głupi.

    A ja - SQLwysyn.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 27. Data: 2004-09-23 17:33:21
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Boguslaw Szostak wrote:
    > Wina jest to, ze nei dopilnowales, by wlasciwa osoba przez ciebie
    > upowazniona kierowala Twoim pojazdem... bylo zglosic kradziez auta..

    Nie zgadzam się z tym.

    KG

  • 28. Data: 2004-09-23 18:45:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie zgadzam się z tym.

    Nie musisz. Zapłacisz grzywnę i dalej możesz się nie zgadzać;))

    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2004-09-23 21:59:51
    Temat: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Pozwolę sobie na zupełnie zbędne w tym wątku podsumowanie,
    celem zapodania googlowi :) "ku pamięci" słów kluczowych
    żeby było do czego (linkiem) odsyłać wszystkich "czytających
    inaczej".
    Mamy wobec tego:

    On Thu, 23 Sep 2004, Leszek wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik "Lanfaust" <l...@o...pl> napisał
    >+
    >+ > no i??? co chciałeś tym dowieść. jest przepis, ale pokaż mi
> [...]

    ...i sankcja z Kodeksu Wykroczeń jest wyciągana wobec łamiącego
    przepis Art. 78 pkt.4 Kodeksu Drogowego (zwanego ściślej Ustawą
    Prawo o Ruchu Drogowym czyli PoRD) nakazującego "wskazać komu
    powierzył pojazd do kierowania lub używania".

    Niniejszy post do poszukania po słowach: kierowca kierujący
    musi powinien zobowiązany wiedzieć kto jechał prowadził
    pojazdem samochodem mandat nie za łamanie przekroczenie
    ale inny siebie najbliższych konstytucja konstytucji konstytucyjne
    narusza kodeks ustawa kara karać karany. Przykładowe przekroczenie
    prędkości zdjęcie zdjęcia zdjęciu rozpoznać nierozpoznany widać
    twarz punkty punktów nie dają.
    Ufff... ciekawe czy jeśli M$ kupiłby w przyszłości googla i zaaplikował
    jakiś hyper"inteligenty" automat to (czy) strawi on próbę interpretacji
    niniejszego posta... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 30. Data: 2004-09-24 14:08:01
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Ufff... ciekawe czy jeśli M$ kupiłby w przyszłości googla i zaaplikował
    > jakiś hyper"inteligenty" automat to (czy) strawi on próbę interpretacji
    > niniejszego posta... ;)

    Co z tego skoro nie strawi go jakiś "hyper inteligentny grupowicz";)))))
    (że o różnej maści chamskich SQLwysynach nie wspomnę;)

    Pzdr
    Leszek