  • 61. Data: 2004-10-04 09:33:17
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mx My" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:04100122133334@polnews...

    > na razie to ośmieszasz sam siebie wyskakując ze swoim
    > pedalstwem na grupie pl.soc.prawo i to.....

    ...w dodatku pedalstwem walczacym;))))))))

    Pzdr
    Leszek

  • 62. Data: 2004-10-04 16:21:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    .

    > ktoma
    > horyzonty myslenia.
    > artnerskichj
    > 2 obiety i 4 mezczyzn..
    >
    > ie dbam
    > sprawdz ile TY wyciagnalec..

    Mój podstawowy wniosek. Niechlujstwo formalne wypowiedzi to pochodna
    niechlujstwa poglądów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 63. Data: 2004-10-04 16:22:55
    Temat: Re: definicja homofoba
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > Dlategonie widze powodu, by akurat wspolzycie
    > homoseksualne mialo dawac jakies szczegolne prawa.

    A czy ja gdzies takie wnioski wyciagnalem? Nie zauwazylem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 64. Data: 2004-10-05 08:57:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > .

    > Mój podstawowy wniosek. Niechlujstwo formalne wypowiedzi to pochodna
    > niechlujstwa poglądów.

    Twoje wnioski swiadzca o Tobie..

    I to by bylo na tyle..

    Boguslaw

  • 65. Data: 2004-10-05 08:59:19
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ja gdzies takie wnioski wyciagnalem? Nie zauwazylem.

    Nic dziwnego.

    Przywileje RODZIN sa PRZYWILEJAMI - szczegolnymi prawami.
    Spoleczenstwo nadalo je RODZINOM w trosce o dzieci.

    Tych przywilejow oczekujesz za dawanie d... mezczyznie..

    Boguslaw