  • 1. Data: 2004-09-20 09:16:41
    Temat: Siedziba stowarzyszenia
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Witam
    Mam mały problem. Byłem jednym, z członków założycieli stowarzyszenia (forma
    uproszczona), ponieważ do rejestracji potrzebna jest siedziba, więc
    zgodziłem się aby na początku ta siedziba była u mnie w domu. Zaznaczyłem
    jednak, że tylko do pewnego czasu. Czas ten minął a nikt z władz stowarzynia
    nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Na moje zapytanie otrzymałem
    odpowiedź, że tylko walne może zmienić siedzibę. Tak się składa, że walne
    nie wiadomo iedy będzie, może za miesiąc a może za trzy. Co mam zrobić w tej
    sytuacji? Napisać wymówinie lokalu? Do kogo? Do władz, do władz i starostwa?
    Nie przypominam sobie abym podpisywał jakąś umowę na urzyczenie lokalu dla
    stowarzyszenia.

    pzdr
    gear

  • 2. Data: 2004-09-20 13:23:43
    Temat: Re: Siedziba stowarzyszenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2004, gear wrote:

> [...]
    >+ uproszczona), ponieważ do rejestracji potrzebna jest siedziba, więc
    >+ zgodziłem się aby na początku ta siedziba była u mnie w domu. Zaznaczyłem

    Zaznaczyłeś w statucie ?
    Bo zdaje się *to* jest obowiązujący dokument stowarzyszenia ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd