  • 1. Data: 2004-09-20 09:57:37
    Temat: Pobieranie opłat - za zdjęcie RTG
    Od: "Betek" <n...@w...pl>

    Witam,

    tak się składa, że idę do lekarza i na 99 % dostanę skierowanie na wykonanie
    zdjęć rtg. W moim małym miasteczku pobiera się opłaty za wykonianie takiego
    zdjęcia! Są to drobne opłąty- parę złotych, ale jednak. Gdzie tu podstawowa
    bezpłatna opieka zdrowotna? Ja nie zamierzam płacić.. Nie chodzi mi o te
    kilka złotych, bo to nie problem, ale o sam fakt. I pytanko: czy mają prawo
    pobrać ode mnie opłatę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-20 13:12:45
    Temat: Re: Pobieranie opłat - za zdjęcie RTG
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Jeżeli jest to przychodnia publiczna nie maja prawa pobierać opłat za
    wykonanie zdjęcia zleconego przez lekarza.

    Jeżeli już byś zapłacił weź rachunek wtedy możesz popisać do NFZ w swoim
    regionie moze oni ci zwrócą opłate któtrą pobrała przychodnia a jeżeli nie
    to do ministerstwa zdrowia może oni ci oddadzą.