  • 1. Data: 2004-09-20 10:48:40
    Temat: Czy sąd ustali miejsce pobytu i pracy legalnie pracującej żony w Irlandii uchylającej się od obowiązku alimentacyjnego ?
    Od: "osk" <o...@k...chip.pl>

    Żona kolegi wyjechała do Irlandii zostawiając mu 15 letnią córkę. On był
    jedynym "żywicielem rodziny" przez 17 lat wiec gdy jego żona zaczeła
    pracować legalnie w Irlandii ( minimalne zarobki 8,4 Euro/godz ) pieniądze
    przewróciły jej w głowie. Zapomniała o rodzinie, bawi się tam dobrze i już
    ponad 1 rok nie przysyła mu żadnych pieniędzy. Mało tego podała go ... o
    alimenty. Sprawę oczywiscie przegrała, ale sędzia pouczył go, aby to on
    zarządał alimentów. Niestety po tej przegranej sprawie żona zmieniła adres
    zamieszkania i miejsce pracy więc nie można dostarczyć zaswiadczenia o
    zarobkach ( ok 1300 Euro ), ani adresu zamieszkania.
    W związku z tym moje pytanie czy sąd wystapi do ambasady Irlandii o
    ustalenia miejsca pobytu i pracy jego żony czy też oddali jego roszczenia ?
    Jak jest praktyka w tego rodzaju sparwach ?
    Pozdrawiam i dziekuję
    AL

  • 2. Data: 2004-09-20 15:18:05
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega osk nabazgrał:

> [...]
    > ustalenia miejsca pobytu i pracy jego żony czy też oddali jego roszczenia ?
    > Jak jest praktyka w tego rodzaju sparwach ?

    niewiem ale wiem ze jest cos takiego jak fundusz alimentacyjny, ktory
    pozniej sobie sciagnie ( o ile wogole sciagnie ) z majacego placic alimenty

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-20 15:30:03
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Richat napisał(a) w wiadomości

    > niewiem ale wiem ze jest cos takiego jak fundusz alimentacyjny, ktory
    > pozniej sobie sciagnie ( o ile wogole sciagnie ) z majacego placic alimenty

    Chyba było cos takiego jak Fundusz Alimentacyjny. Od jakiegoś czasu tego już nie
    ma.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-09-20 16:07:34
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Johnson nabazgrał:

    > Chyba było cos takiego jak Fundusz Alimentacyjny. Od jakiegoś czasu tego już nie
    > ma.

    te panstwo stacza sie i to bardzo, jak znisli fundusz to mogli by
    przynajmnie w zamian poszukac skutecznie tych co maja placic te
    alimenty, a w konstytucji nam gwarantuja ze nie zdechniemy z glodu :(
    fikcja i to wielka

    --
    Pozdr.Richat

  • 5. Data: 2004-09-20 17:37:35
    Od: "osk" <o...@k...chip.pl>

    Zgadza się funduszu już nie ma więc jedyną szansą jest jej odnalezienie, ale
    czy sąd to zrobi ????

  • 6. Data: 2004-09-20 21:04:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 18:07:34 +0200, Richat naskrobał(a):

> [...]
    > przynajmnie w zamian poszukac skutecznie tych co maja placic te
    > alimenty, a w konstytucji nam gwarantuja ze nie zdechniemy z glodu :(

    przepraszam bardzo ale nie życze sobie aby z moich pieniędzy były pokrywane
    kolejne cele społeczne wynikające wprost z nieskuteczności komorników.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-09-20 21:27:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2004, Richat wrote:

    > + nasz kolega osk nabazgrał:
    [...]
> [...]
    > + sobie sciagnie ( o ile wogole sciagnie ) z majacego placic alimenty

    Primo - to trzeba AFAIK *najpierw* mieć wyrok przeciw "zobowiązanemu"
    a secundo - to w końcu ktoś puknął się w głowę iż nie jest to stan
    normalny (że "fundusz" płaci - kiedy "normalne małżeństwo" nie
    dostaje NIC) i o ile wiem nowych świadczeń "funduszowych" się już
    nie udziela (już przydzielone okresowo zostawiono) - mylę się ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-09-21 08:17:36
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Sebol nabazgrał:

    > przepraszam bardzo ale nie życze sobie aby z moich pieniędzy były pokrywane
    > kolejne cele społeczne wynikające wprost z nieskuteczności komorników.

    ale wlasnie od tego jest spoleczenstwo, lepiej czep sie podrozy
    panstwowymi samolotami na prywatne wczasy politykow, nie zycze tobie
    abys musial kiedykolwiek prosic sie o pieniadze zeby wychowac swoje
    dzieci, co bys powiedzial jak by bylo was trzech dorastajacych braci,
    opuscil by was ojciec ( zniknol) matka nigdy nie pracowala i co bys
    wtedy powiedzial ?????? powiedzial bys jej zeby poszla pod latarnie bo
    ci sie chce fajowych butow z adidasa?

    --
    Pozdr.Richat

  • 9. Data: 2004-09-21 08:26:31
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Niestety po tej przegranej sprawie żona zmieniła adres
    > zamieszkania i miejsce pracy więc nie można dostarczyć zaswiadczenia o
    > zarobkach ( ok 1300 Euro ), ani adresu zamieszkania.

    A nie może wystąpić o alimenty od rodziców żony? Oczywiście jeśli przebywają w
    kraju i zna adres? Obowiązek alimentacyjny spoczywa również na nich.

    Pzdr.

    Czapla

  • 10. Data: 2004-09-21 11:32:11
    Od: "osk" <o...@k...chip.pl>