    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podsumowanie, było: fotoradar
    Date: Thu, 23 Sep 2004 23:59:51 +0200

    Pozwolę sobie na zupełnie zbędne w tym wątku podsumowanie,
    celem zapodania googlowi :) "ku pamięci" słów kluczowych
    żeby było do czego (linkiem) odsyłać wszystkich "czytających
    inaczej".
    Mamy wobec tego:

    On Thu, 23 Sep 2004, Leszek wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik "Lanfaust" <l...@o...pl> napisał
    >+
    >+ > no i??? co chciałeś tym dowieść. jest przepis, ale pokaż mi
    >+ > sankcję:)))
    >+
    >+ Sankcja zawarta jest w art.97 K.W.

    ...i sankcja z Kodeksu Wykroczeń jest wyciągana wobec łamiącego
    przepis Art. 78 pkt.4 Kodeksu Drogowego (zwanego ściślej Ustawą
    Prawo o Ruchu Drogowym czyli PoRD) nakazującego "wskazać komu
    powierzył pojazd do kierowania lub używania".

    Niniejszy post do poszukania po słowach: kierowca kierujący
    musi powinien zobowiązany wiedzieć kto jechał prowadził
    pojazdem samochodem mandat nie za łamanie przekroczenie
    ale inny siebie najbliższych konstytucja konstytucji konstytucyjne
    narusza kodeks ustawa kara karać karany. Przykładowe przekroczenie
    prędkości zdjęcie zdjęcia zdjęciu rozpoznać nierozpoznany widać
    twarz punkty punktów nie dają.
    Ufff... ciekawe czy jeśli M$ kupiłby w przyszłości googla i zaaplikował
    jakiś hyper"inteligenty" automat to (czy) strawi on próbę interpretacji
    niniejszego posta... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd