  • 1. Data: 2004-09-20 11:50:23
    Temat: Re: fotoradar
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ciouut$3ij$1@news.onet.pl...

    > sluszna??
    > >

    > Ja jako właściciel firmy zostałem przez kolegium pouczony, że powinienem
    tak
    > organizować jazdy abym zawsze mógł wiedzieć który z kilku kierowców ma
    > klucze od samochodu. Też było zdjęcie trucka od tyłu a kierowców 4
    > upoważnionych do jazdy. To jest zawarte w kodeksie drogowym w obowiązkach
    > właściciela pojazdu. Usłyszałem dobry przykład na to: a co będzie jak
    > kierujacy samochodem spowoduje wypadek z ofiarami??? też nie ma winnych ?
    > jest - właściciel.

    jest program komputerowy do zarządzania zasobami :)
    włącznie z samochodami.

  • 2. Data: 2004-09-21 06:00:34
    Temat: fotoradar
    Od: "literad" <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    Proszę o radę. POlicja wezwała mnie i poinformowała o wykroczeniu popełnionym
    przez kierowcę naszego pojazdu służbowego, w załączeniu pokazano mi zdjęcie
    zrobione pół roku temu gdzie kierowcy w ogóle nie widać. Rozpoczęłem ''
    śledztwo '' i okazało się że tego dnia jechało kilku naszych pracowników i nikt
    nie pamięta kto o tej godzinie prowadził, pewnie ściemniają ale ... Firma
    przyznaje się że to nasz samochód i zapłacimy za mandat ale punkty? Co mi
    radzicie - czy iść w zaparte i wskazać np pięciu kierowców niech sobie szukają
    sami - tylko boję się rozpraw sądowych.
    pzdr

  • 3. Data: 2004-09-21 07:45:17
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "literad" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    materialow do SG.
    Ciebie jako wlasciciela firmy( jesli nuim jestes) moga jednynie prtzesluchiwac w

    pozdr
    bogen

  • 4. Data: 2004-09-21 09:36:20
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]

    Zawsze bede sie wypieral, ze to kolega Jan Kowalski wtedy prowadzil -
    oczywiscie on sie nie przyzna. A kto by sie przyznal....

    p.
    W,

  • 5. Data: 2004-09-21 09:55:32
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Wirtualna napisał(a):
    > Czy to oznacza, że moja metoda jazdy samochodem w kominiarce jest sluszna??

    Tak samo, jak jazda z lewymi tablicami rejestracyjnymi.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2004-09-21 10:12:18
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

> [...]

    właściciela pojazdu. Usłyszałem dobry przykład na to: a co będzie jak
    kierujacy samochodem spowoduje wypadek z ofiarami??? też nie ma winnych ?

    BK

    ---

  • 7. Data: 2004-09-21 10:20:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 11:36:20 +0200, Wirtualna naskrobał(a):

> [...]
    > Zawsze bede sie wypieral, ze to kolega Jan Kowalski wtedy prowadzil -
    > oczywiscie on sie nie przyzna. A kto by sie przyznal....

    W sumie tak ;). Jest mętny przepis który każe właścicielowi 'wiedzieć' kto
    jeżdzi jego autem (imo niekonstytucyjny). No cóż pozostaje powiedzieć, że
    taki znajomy - Zdenek Kovalek chyba się przedstawił - chyba ze słowacji ale
    nie jestem pewien ;)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-09-21 11:02:19
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "adamb" <z...@w...abkom.tk> napisał w wiadomości

    > Tak samo, jak jazda z lewymi tablicami rejestracyjnymi.
    notak, ale zaden przepis nie zabrania jazdy w kominiarce - z lewymi
    tablicami raczej nie wolno!
    p.
    W,

  • 9. Data: 2004-09-21 18:10:19
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to oznacza, że moja metoda jazdy samochodem w kominiarce jest sluszna??

    Prawo tego nie zabrania.
    Jak Ci tak wygodnie.........

    > Zawsze bede sie wypieral, ze to kolega Jan Kowalski wtedy prowadzil -
    > oczywiscie on sie nie przyzna. A kto by sie przyznal....

    Ehhh poczytaj KK i KPK.
    Tego typu rozmowy nic nie wnosza.

    pozdr
    bogen

  • 10. Data: 2004-09-21 19:33:53
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    > wiadomości
    > sluszna??

    > notak, ale zaden przepis nie zabrania jazdy w kominiarce - z lewymi

    zwykle wystarcza opuscic oslone p/sloneczna