  • 32. Data: 2006-10-27 08:10:30
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał:

    >Sprawa jest skierowana do Sadu Grodzkiego przez policje,
    >ktorej nie wskazalem sprawcy
    Nie masz obowiązku WSKAZANIA!
    Przeczytaj uwaznie tekst: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    > dmowilem uiszczenia mandatu wraz z pkt-ami karnymi.
    Odmówiłeś NIE uiszczenia , ale przyjecia MK (punkty sa automatycznie
    przypisywane gdy przyjmiesz MK).
    Dalej - obwiniono cie conajwyżej o jeden z powyższych czynów.

    >jak sie nie pisze postow w sygnaturce i, jak sie pisze w ;-)
    Sygnaturak to ogólnie podpis, ktory umieszcza się pod ciągniem znaków
    dwa 'kreseczki' i spacja. Wszystko co pod nimi jest pomijane w
    odpowiedzi (patrz u mnie).

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 31. Data: 2006-10-27 08:10:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał:

    >Osoby wewnatrz samochodu na okazanym mi zdjeciu
    >nie sa widoczne.
    Sprawa jest banalnie prosta -brak dowodu popełnienia wykroczenia.
    Należało jako właściciel odpowiedzieć np.: 'nie powierzałem tego dnia
    pojazdu'. I tyle.
    Gdy policjant zakończy tamto odpytwanie ciebie jako wlasciciela,
    powinien przesluchac cie jako obwinionego popełnieniawykroczenia.
    Wtedy nie przyznajesz się do winy i odmawiasz przyjecie MK.
    Przed sądem, jeśli sąd w ogóle nie odrzuci wniosku policji, to samo
    nie przyznajesz się do popełnienia wykroczenie, a ponieważ innych
    dowodów brak sąd powinien ulolnić się od zarzucanego czynu.

    --
    Artur Golański

  • 33. Data: 2006-10-27 08:34:50
    Od: stern <s...@0...pl>

    Jacek P. Urbanowicz napisał(a):

    > Podaj jakis art. na te 2 lata. Jestes pewny?

    nie jestem pewien,
    może nie umiem czytac albo coś,
    może matrix mnie więzi, albo kaczuchy okłamują

    Kodeks wykroczeń:
    Art. 45. § 1. Karalność wykroczenia ustaje, jeżeli od czasu jego
    popełnienia upłynął rok; jeżeli w tym okresie wszczęto postępowanie,
    karalność wykroczenia ustaje z upływem 2 lat od popełnienia czynu.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 34. Data: 2006-10-27 08:47:46
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    THX!

  • 35. Data: 2006-10-27 08:49:00
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > popełnienia upłynął rok; jeżeli w tym okresie wszczęto postępowanie,
    > karalność wykroczenia ustaje z upływem 2 lat od popełnienia czynu.

    Dziekuje.
    PS. Kaczuchy przeciez wszystkich oklamuja...

  • 36. Data: 2006-10-27 08:50:33
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > Sprawa jest banalnie prosta -brak dowodu popełnienia wykroczenia.
    > Należało jako właściciel odpowiedzieć np.: 'nie powierzałem tego dnia
    > pojazdu'. I tyle.

    Ech, ale widac numer rejestracyjny...marnie, ale czytelnie.

  • 37. Data: 2006-10-27 09:23:50
    Od: stern <s...@0...pl>

    Jacek P. Urbanowicz napisał(a):

    > Dziekuje.
    > PS. Kaczuchy przeciez wszystkich oklamuja...

    dlatego nie wiadomo co jest prawdą ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 38. Data: 2006-10-27 09:28:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > dlatego nie wiadomo co jest prawdą ;)

    Zgodnie z logiką:
    wszystkich okłamują=zawsze kłamią
    Czyli prawdą jest przeciwieństwo tego co mówią :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 39. Data: 2006-10-27 09:34:43
    Temat: OT - logika kłamstwa było:[Re: fotka z radaru]
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zgodnie z logiką:
    > wszystkich okłamują=zawsze kłamią
    > Czyli prawdą jest przeciwieństwo tego co mówią :)

    a jeśli kłamią co do tego, że kłamią i to co mówią jest prawdą?

    czyli prawdą jest to co mówią? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 40. Data: 2006-10-27 09:44:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 27 Oct 2006 10:47:46 +0200,
    Jacek P. Urbanowicz <j...@n...hot.pl> screamed:
    > THX!

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 11:44:40 user up 11142 days, 23:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    You are connected t&%&ibp*l an error free line.