  • 21. Data: 2006-10-26 05:51:35
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zresztą zbyt wiele przywiązujesz wagi do nauki zwanej psychologią.

    a Ty zbyt mało :)
    dobra idę pracować, milego dnia

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 22. Data: 2006-10-26 08:00:44
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    stern <s...@0...pl> napisał:

    >żona też zostanie skazana, bo też nie wie. ;)
    A skąd ta pewność (że nie wie)?
    Zakładam, że na zdjeciu widać twarz kierowcy

    --
    Artur Golański

  • 23. Data: 2006-10-26 08:05:48
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Zakładam, że na zdjeciu widać twarz kierowcy

    Gdyby było widac, to by nie było problemu i tego wątku :)

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 24. Data: 2006-10-26 10:10:52
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Musze sprecyzowac:

    Nikt nie bral kluczykow!
    Jechalismy wszyscy razem. Rozwijajac, byla to trasa nad morze
    i okres, w ktorym byla piekna pogoda. Mamy blisko, wiec jezdzilismy co
    chwile
    i kierowcy sie zmieniali. Raz prowadzilem ja, raz syn, a czasami zona.
    Dlatego nie jestesmy w stanie okreslic kto we wskazanym dniu
    i miejscu prowadzil samochod.

    >Momentu zrobienia fotki nie widzielismy.
    Przecież policjant pytał o datę i godzinę.
    --
    jaki policjant? Zdjecie przeslano do komisariatu
    w moim miejscu zamieszkania z wnioskiem o ukaranie.

    Pojazd jest wprawdzie zarejestrowany na mnie
    ale stanowi malzenska wspolwlasnosc. I co dalej z kara?
    Wychodzi na to, ze i ja i zona zaplacimy grzywne.

    Mnie wychodzi na to, ze Sad bedzie musial przesluchac
    i zone i syna. Syn studiuje w W-wie, 500 km. od domu
    (na dodatek prawo ;-) tyle, ze na 1 roku, wiec nie pomoze).
    Tak sobie kombinuje, ze moge wniesc o przesluchanie go w ramach pomocy
    prawnej.
    To juz trwa ok. 5 miesiecy wiec powinno sie przeciagnac do ponad roku.
    Tylko czy rok jest w tym wypadku wyznacznikiem przedawnienia?

    pozdrawiam, jacek

  • 25. Data: 2006-10-26 13:57:01
    Od: stern <s...@0...pl>

    Jacek P. Urbanowicz napisał(a):

    jesli sprawa jest w sądzie to dwa lata,
    i nie pisz postów w sygnaturce bo mi wycina :)
    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 26. Data: 2006-10-26 14:24:32
    Od: "MEFINELLA" <m...@g...pl>

    a tak przy okazji to co sie dzieje jesli wskaze sprawce który teraz akurat
    jest na saksach w Irlandii?

    pozdr.
    Magda

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał w
    wiadomości news:453f3f61$1@news.home.net.pl...

  • 28. Data: 2006-10-26 16:11:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał:

    >Dlatego nie jestesmy w stanie okreslic kto we wskazanym dniu
    >i miejscu prowadzil samochod.
    Jasne i do tego nie rozpoznajesz twarzy żony/syna ;-P

    >jaki policjant? Zdjecie przeslano do komisariatu
    >w moim miejscu zamieszkania z wnioskiem o ukaranie.
    KOGO ? Wysyłający jest wróżką?

    > Wychodzi na to, ze i ja i zona zaplacimy grzywne.
    Przesadzasz.

    >Mnie wychodzi na to, ze Sad bedzie musial przesluchac
    >i zone i syna. Syn studiuje w W-wie, 500 km. od domu
    To źle ci "wychodzi". Sąd oddali wniosek jesli poicjant nie wskaże
    konkertną osobę do ukarania. Sąd NIE jest od ustalania sprawcy. To
    zadanie policji. Sąd rozstrzyga winny lub nie.

    --
    Artur Golański

  • 27. Data: 2006-10-26 16:11:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał:

    >Gdyby było widac, to by nie było problemu i tego wątku :)
    Widać, że mało lub w ogóle nie czytasz wątki z tej grupy ;-/

    --
    Artur Golański

  • 29. Data: 2006-10-26 21:50:50
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jasne i do tego nie rozpoznajesz twarzy żony/syna ;-P

    Osoby wewnatrz samochodu na okazanym mi zdjeciu
    nie sa widoczne. Nie widac nawet ich zarysow!!!
    Kompletne zero :-)

  • 30. Data: 2006-10-26 21:53:39
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Jacek P. Urbanowicz napisał(a):
    >
    > jesli sprawa jest w sądzie to dwa lata,
    > i nie pisz postów w sygnaturce bo mi wycina :)
    > --
    Pytanie pewnie nia na ta grupe ale:
    jak sie nie pisze postow w sygnaturce i, jak sie pisze w ;-)

    Sprawa jest skierowana do Sadu Grodzkiego przez policje,
    ktorej nie wskazalem sprawcy i dmowilem uiszczenia mandatu wraz
    z pkt-ami karnymi.
    Podaj jakis art. na te 2 lata. Jestes pewny?

    pzdr.,
    Jacek