  • 1. Data: 2006-10-25 11:00:17
    Temat: jak poradzic sobie z osoba ktora wypisuje anonimy???
    Od: "Jacek" <c...@g...com>

    jak poradzic sobie z osoba ktora wypisuje anonimy??? Jest to kobieta ktora z
    zazdrosci i zawisci wypisuje anonimy do rodzicow mojej nowej partnerki???

  • 2. Data: 2006-10-25 14:03:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:
    > jak poradzic sobie z osoba ktora wypisuje anonimy??? Jest to kobieta ktora z
    > zazdrosci i zawisci wypisuje anonimy do rodzicow mojej nowej partnerki???

    Należy owych rodziców zapoznać z istnieniem niszczarek do dokumentów
    oraz pojemników na makulaturę.

  • 3. Data: 2006-10-25 14:03:31
    Od: stern <s...@0...pl>

    Jacek napisał(a):
    > jak poradzic sobie z osoba ktora wypisuje anonimy??? Jest to kobieta ktora z
    > zazdrosci i zawisci wypisuje anonimy do rodzicow mojej nowej partnerki???

    a co chcesz osiągnąć?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-10-25 14:37:16
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    > jak poradzic sobie z osoba ktora wypisuje anonimy??? Jest to kobieta ktora
    > z zazdrosci i zawisci wypisuje anonimy do rodzicow mojej nowej
    > partnerki???

    Skoro wiesz kto to robi to nie sa już anonimy!

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro

  • 5. Data: 2006-10-25 16:17:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > jak poradzic sobie z osoba ktora wypisuje anonimy??? Jest to kobieta ktora z
    > zazdrosci i zawisci wypisuje anonimy do rodzicow mojej nowej partnerki???

    Czy można dowieść, kto jest ich autorem i przede wszystkim co owe anonimy
    zawierają i na ile ich treść jest prawdziwa.