  • 41. Data: 2006-10-27 09:50:19
    Temat: Re: OT - logika kłamstwa było:[Re: fotka z radaru]
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > a jeśli kłamią co do tego, że kłamią i to co mówią jest prawdą?
    >
    > czyli prawdą jest to co mówią? ;)

    Nie - jak kłamią że kłamią to też kłamią, bo zawsze kłamią. Decyduje to
    że ZAWSZE kłamią.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-10-27 13:21:19
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Przed sądem, jeśli sąd w ogóle nie odrzuci wniosku policji, to samo
    > nie przyznajesz się do popełnienia wykroczenie, a ponieważ innych
    > dowodów brak sąd powinien ulolnić się od zarzucanego czynu.

    A co z zacytowanym wcześniej przez Ciebie art. 78.4. PoRD? Jjak by nie było
    istnieje obowiązek wskazania sprawcy. No chyba, że samochód został zabrany
    bez wiedzy i zgody, a to nie zaszło, bo zgodnie wespół rodzinką "jechali
    sobie nad morze".

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 43. Data: 2006-10-27 14:39:06
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 15:21:19 +0200, Lukasz napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^
    Przy takiej argumentacji taka reakcja WSądu powinna być brana pod uwagę ;)

    > A co z zacytowanym wcześniej przez Ciebie art. 78.4. PoRD? Jjak by nie było
    > istnieje obowiązek wskazania sprawcy.
    Jesteś pewien, że _sprawcy_?

    --
    pozdro
    poreba

  • 44. Data: 2006-10-27 16:42:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Bzdura. A skąd mam wiedzieć, komu dawałem kluczyki dwa miesiące temu?

    Zdecydowana większość społeczeństwa nie ma z tym problemu. Ile masz aut i
    ilu ludziom zazwyczaj dajesz swoje auto?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 45. Data: 2006-10-27 21:03:53
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Zdecydowana większość społeczeństwa nie ma z tym problemu. Ile masz aut
    > i ilu ludziom zazwyczaj dajesz swoje auto?

    Za przeproszeniem 'pierniczysz'. Mam dwa auta, ktorymi robimy kilka
    wyjadzow po nascie, dziesiat kilometrow dziennie. Korzystają z nich 4
    osoby (rodzina). I powiedz mi jak ktos normalny jest w stanie spamietac
    kto, gdzie i kiedy danym samochodem jechał? Jesli jest to dalej niz
    tydzien, to zapewne nawet osoba w danym momencie jadaca samochodem nie
    pamieta juz ze to ona jechała...
    Wiec wszystko zalezy od sytuacji i nie mozna uogolniac. Rozumiem ze ktos
    kto jedzie jedynym posiadanym samochodem raz w tygodniu w niedziele go
    kosciola na godzine 12 ;) bedzie pewnien w 100% kto i gdzie jechał...
    Jednak czasami samochody wykorzystuje się intensywniej...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 46. Data: 2006-10-27 23:28:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> wrote in message
> [...]
    > osoby (rodzina). I powiedz mi jak ktos normalny jest w stanie spamietac
    > kto, gdzie i kiedy danym samochodem jechał?

    Znając PoRD powinieneś wiedzieć, że powinieneś wiedzieć kto jeździł
    samochodem.
    Skoro tak to wygląda u ciebie, to zorganizuj inny sposób "pamiętania".

  • 47. Data: 2006-10-28 03:34:57
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Znając PoRD powinieneś wiedzieć, że powinieneś wiedzieć kto jeździł
    > samochodem.
    > Skoro tak to wygląda u ciebie, to zorganizuj inny sposób "pamiętania".

    twierdzisz, że PORD nakazuje kierowcom tworzenie ewidencji użyczeń pojazdu?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 48. Data: 2006-10-28 06:26:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message

    > twierdzisz, że PORD nakazuje kierowcom tworzenie ewidencji użyczeń
    > pojazdu?

    Nie.
    Nakazuje wiedzieć komu się powierza samochód.
    Metoda wykonanai dowolna.
    Możesz pamiętać, możesz robić ewidencje, tudzież podisywac umowę notrialną
    wydania kluczyków.

  • 49. Data: 2006-10-28 06:48:35
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Nakazuje wiedzieć komu się powierza samochód.

    podstawa prawna?
    tylko nie mów o 78 ust. 4 bo tam nic takiego nie ma

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 50. Data: 2006-10-28 06:50:42
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ehts4v$bvi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Za przeproszeniem 'pierniczysz'. Mam dwa auta, ktorymi robimy kilka
    > wyjadzow po nascie, dziesiat kilometrow dziennie. Korzystają z nich 4
    > osoby (rodzina).

    Cała twoja rodzina ma w d... ograniczenia prędkości? Nikt się nie potrafi
    przyznać komu w podanym dniu i miejscu się spieszyło?

    > Jednak czasami samochody wykorzystuje się intensywniej...

    Moim autem jeżdżę "intensywnie" tylko ja.

    --
    Pzdr
    Leszek