  • 1. Data: 2020-12-14 13:59:11
    Temat: fort Trump
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Już wiadomo, gdzie powstanie. Wczoraj to miejsce ochraniały 82 policyjne
    radiowozy, co przekłada się na nawet ponad 600 funkcjonariuszy.

    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/strajk-k
    obiet-dom-kaczynskiego-niczym-twierdza-policja-zablo
    kowala-droge/hyqmlpk,79cfc278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-12-14 21:26:19
    Temat: Re: fort Trump
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 13:59, Olin pisze:
> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/strajk-k
    obiet-dom-kaczynskiego-niczym-twierdza-policja-zablo

    Mnie już się przez to wszystko (że się tak brzydko wyrażę) rzygać chce.

    --
    animka