  • 11. Data: 2011-02-08 23:49:46
    Temat: Re: firma na allegro z prywatnym kontem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/8/2011 12:20 PM, Arek wrote:

    > Przeczytaj sobie dobrze co to jest firmanctwo.
    >
    > Bo to nie jest.

    Ale moze byc. Co US spokojnie wystarczy.
    Jak nie dobiorą się do jednego to dokopią drugiemu za prowadzenie DG bez
    zgłoszenia.
    Konto formalnie jest na ojca, a tu takie obroty idą.

  • 12. Data: 2011-02-09 00:29:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-09 00:49, witek pisze:
    > Ale moze byc. Co US spokojnie wystarczy.

    Nie może i nie wystarczy.
    Przeczytaj dobrze czym jest firmanctwo.

    > Jak nie dobiorą się do jednego to dokopią drugiemu za prowadzenie DG bez
    > zgłoszenia.
    > Konto formalnie jest na ojca, a tu takie obroty idą.

    Jakiej DG bez zgłoszenia?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2011-02-09 07:38:14
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-02-08 17:16, LUKAS pisze:
> [...]
    > no i teraz chce zacząć sprzedawać na tym koncie z uwagi na to, ze jest duzo
    > komentarzy .
    >
    > Mam swoją firmę. Czy moge sprzedawac na koncie ojca? Dokument zakupu bede
    > wystawial swoj, odporowadzac bede podatek normalnie
    >
    > Mozna to jakos legalnie zrobic? Jesli zaloze swoje konto firmowe to minie
    > kupa czasu zanim bede mial chociaz ze 200-300 poz. komentarzy to raz, a dwa
    > , ze startujac ciezko bedzie mi sie przebic kiedy inni maja po kilkaset
    > pozytywow,
    >
    > Nie wiem jak to zrobic, aby nie doczepil sie US, w zasadzie to nie mialby do

    Po prostu przeczytaj caly regulamin Allegro. Pewnie jest tam napisane,
    ze uzywac konta moze tylko osoba zarejestrowana na tym koncie.

  • 14. Data: 2011-02-09 10:16:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Feb 2011, Arek wrote:

    > Nie może i nie wystarczy.

    Zgadza się.
    Ale jeśli np. korzysta ze zwolnienia z VAT lub ze zwolnienia
    z kasy rejestrującej to już wystarczy.
    Z zarzutem "usiłowania zwiększenia sobie limitu ponad przysługujący",
    pod pozorem dokonywania czynności przez inną osobę (lub w jej imieniu).

    > Jakiej DG bez zgłoszenia?

    Zwykłej.
    Jest konto ojca, z tego konta prowadzona jest zorganizowana sprzedaż,
    a wpisu w ewidencji DG ojciec nie ma.
    Oczywiście jak ojciec przedstawi w US dokument, że na policję
    zgłosił iż ktoś mu się włamał na konto i to nie on prowadził sprzedaż,
    to US się odczepi - poszkodowanych się nie karze :| (zajmą się
    sprawcą :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-02-09 12:08:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 08.02.2011 20:36, Hades wrote:

    > Doprawdy tak. Zmiana danych osobowych to zwis konta z
    > automatu.

    To juz panny za maz wychodzic nie moga? :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 16. Data: 2011-02-09 12:20:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-09 13:08, Tomasz Chmielewski pisze:

    > To juz panny za maz wychodzic nie moga? :)

    Mogą, ale to faceci muszą zmieniać nazwisko. Zgodnie z utartym
    afrykańskim zwyczajem.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-02-09 12:56:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-08 20:36, Hades pisze:
    > Doprawdy tak. Zmiana danych osobowych to zwis konta z
    > automatu.

    Jakos zmienialem dane i problemu nie bylo.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 18. Data: 2011-02-09 21:34:20
    Od: "J" <n...@n...email.here.org>

    > Doprawdy tak. Zmiana danych osobowych to zwis konta z
    > automatu.

    Udostępniają taką opcję na stronie www, ale ktokolwiek skorzysta dostaje
    zablokowane konto :) ?

    pozdro

  • 19. Data: 2011-02-09 22:08:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 22:34, J pisze:

    > Udostępniają taką opcję na stronie www, ale ktokolwiek skorzysta dostaje
    > zablokowane konto :) ?

    Teraz podobno można sprzedawać na Allego nie posiadając konta. Coś się
    zmieniło.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-02-10 23:06:04
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Teraz podobno można sprzedawać na Allego nie posiadając konta. Coś się
    > zmieniło.

    nie sprzedawać a kupować