  • 1. Data: 2011-02-08 15:05:23
    Temat: kupno nieruchomości za pieniądze nie uwzględnione w zeznaniach rocznych
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Mam pytanie: co się dzieje w momencie gdy kupię nieruchomość a łącznie w
    całym swoim życiu nie wykazałem takiego dochodu? np. pracuję od 2 lat,
    rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję
    nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co mi
    za to grozi?

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-02-08 15:12:33
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-02-08 16:05, Lukasz pisze:
> [...]
    > rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję
    > nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co

    domiar 75% od ukrytych dochodów. Z tego co wiem to jakiś sąd skierował
    zapytanie do SN czy trybunał czy taki podatek jest OK

    Icek

  • 3. Data: 2011-02-08 15:39:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/8/2011 9:05 AM, Lukasz wrote:
> [...]
    > rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję
    > nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co

    zapytanie z US, skad miales kase.
    jak bedziesz sie umial wytlumaczyc skad miales kase, to zalegly podatek
    z odsetkami i kara z kodeksu karno-skarbowego za niewykazanie w zeznaniu.
    jak US nie bedzie potrafil ustalic skad ta kasa, ani ty nie bedziesz
    chcial powiedziec, to 75% plus jak wyzej.

    zakładam oczywiscie, ze nie z kradziezy, zbierania jagod i swiadczenia
    usług autostradowych.

  • 4. Data: 2011-02-08 17:00:06
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-02-08 16:05, Lukasz wrote:
> [...]
    > rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję
    > nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co

    prostytuuj się :)

  • 5. Data: 2011-02-08 17:36:52
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 18:00:06 +0100, PlaMa
    <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> wrote:

    >prostytuuj się :)

    tyle ze musi miec pozniej ew. swiadkow na swiadczone przez siebie
    usligi :)
    jesli US zacznie zglebiac sprawe - byla juz taka jedna pani, co to
    pare milionow uzasadnaiala prostytuowaniem i chyba nie do konca jej
    sie udalo...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2011-02-08 18:06:18
    Od: "le fourmi" <f...@6...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iirm3v$8dd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję
    > nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co mi

    musisz powiedzieć że zbierasz grzyby , robisz fajki różnym ciemym typom, bo
    takie pytania bedą ci zadawać w US !!
    będą chcieli świadków , ale ty sobie ich znajdziesz ! bo przecież tak było ,
    chyba ...
    chyba że tak nie było to nie wiem

  • 7. Data: 2011-02-14 08:09:04
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości

    > prostytuuj się :)

    Ta...

    http://podatki.onet.pl/nierzad-w-skarbowce,19923,417
    2965,1,prasa-detal

    Jesli kwota nie jest wysoka, to lepiej aby zostal obdarowany...

    Tata, mama, tesc, tesciowa - prawie 40 tys i zona - tata, mama, tesc,
    tesciowa nastepne 40 tys. Niech sprzedaa samochod a nowy kupi od "niemca"
    za 100 euro itd...

    Klopotliwe moze byc 500 tys ale nie 100 czy 150 :)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2011-02-15 09:22:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/14/2011 2:09 AM, P_ablo wrote:

    > Klopotliwe moze byc 500 tys ale nie 100 czy 150 :)

    dokładnie
    ja tyle właśnie przepchnąłem bez podatku.

  • 9. Data: 2011-02-16 07:05:17
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 100 euro itd...
    >
    > Klopotliwe moze byc 500 tys ale nie 100 czy 150 :)

    a moze jakies odszkodowanie czy cus? to nie podlega opodatkowaniu, a jak
    chcialem kiedys zglosic odszkodowanie (niewysokie co prawda, bo rzedu 12
    tys) to US stwierdzil ze to nie podlega ani opodatkowaniu ani zgloszeniu, bo
    nawet nie maja takich formularzy zeby to zglosic jako dochod (pzychod?) nie
    podlegajacy opodatkowaniu).

  • 10. Data: 2011-02-18 00:57:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011, Misiek wrote:

    > a moze jakies odszkodowanie czy cus? to nie podlega opodatkowaniu,

    Sprecyzuj CO nie podlega.
    Bo odnoszę wrażenie, że na podstawie:

    > a jak
    > chcialem kiedys zglosic odszkodowanie (niewysokie co prawda,

    ...swojego jednostkowego przypadku chcesz wywieść zasadę ogólną.
    A są "drobne" różnice dla odszkodowań:
    - wynikłych z ustawy (z mocy prawa)
    - zasądzonych wyrokiem
    - ustalonych inną drogą

    > to US stwierdzil ze to nie podlega ani opodatkowaniu ani zgloszeniu

    Ale US to stwierdził wobec KONKRETNEGO odszkodowania, a nie
    wszystkich odszkodowań na świecie!

    pzdr, Gotfryd