  • 1. Data: 2011-02-08 14:57:27
    Temat: Pismo z sądu co zrobić ?
    Od: "henrys" <h...@o...pl>

    Witam

    Otrzymałem pisma z sądu jedno zatytułowane Postanowienie gdzie jest napisane:
    "Sąd Rejonowy .... postanawia na podstawie art.510 par 2 k.p.c wezwać do
    udziału w sprawie w charakterze uczestników" moją skromną osobę między innymi
    i drugie zatytułowane Doręczenie Odpisu Postanowienia gdzie jest napisane:
    "....zobowiązuję do zajęcia w terminie 21 dni stanowiska odnośnie twierdzeń
    zawartych we wniosku ,złożenia wszelkich wniosków dowodowych pod rygorem ich
    póżniejszego pominięcia "

    Jest to wniosek sąsiadów o zasiedzenie drogi popieram go bo ja również z tej
    drogi korzystam
    We wniosku sąsiedzi powołują się na księgi wieczyste z lat 30 XX w które są
    niedostępne bo są w archiwum państwowym księga wieczysta tej działki ( droga
    jest działką) opiewa na ludzi którzy już dawno nie żyją sąsiedzi, kilka rodzin
    korzystający z drogi to spadkobiercy tych ludzi i inni którzy kupili od tych
    nie żyjącyh ludzi ziemię w latach 50/60
    W ciągu 21 dni nie wyrobię sobie stanowiska w tej sprawie samo wyciągnięcie
    wyrysu gruntów trwa ok 14 dni
    Co pownienem zrobić , złożyć pismo w sądzie że zgadzam się z wnioskiem i
    oświadczam że dane są prawdziwe, nie mam tak na prawdę wiedzy na ten temat może
    zgodzę się z nieprawdą ,
    nic nie robić i sąd uzna że nieobecni nie mają racji ? Czy sąd może nałożyć
    sankcję za nic nie zrobienie zobowiązuje mnie przecież do czegoś ale daje
    bardzo mało czasu ?

    pzdr
    henrys