  • 1. Data: 2004-05-07 12:08:58
    Temat: farbujaca kurtka
    Od: Sebastian <m...@s...onet.pl>

    Czesc.
    Mam pytanie, miesiac temu kupilem kurtke w firmie reportera (czerwona,
    biala) ostatnio troche sie zbrudzila i postanowilem ja przeprac
    (ubrudzil mi sie kawalek bialego materialu), na metce jest napisane : prac
    mechanincznie w 40 stopniach. I kurtka zafarbowala, mam wszystkie
    paragony czy w zwiazku z tym moge zwrocic kurtke do sklepu i zazadac
    zwrotu pieniedzy? (dalem za nia 150zl i to troche duzo jak na kurtke w
    ktorej mozna pochodizc tylko miesiac)
    Czy jest jakis przepis ktory o tym mowi? Gdzie moge zdobyc odpowiednie
    inormacje na ten temat?

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-05-07 13:35:54
    Temat: Re: farbujaca kurtka
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Sebastian* [ m...@s...onet.pl ] napisał(a):

> [...]
    > tylko miesiac) Czy jest jakis przepis ktory o tym mowi? Gdzie moge
    > zdobyc odpowiednie inormacje na ten temat?

    to sa tzw wady producenta - mozesz ją oddac bez zadnych watpliwosci -
    z tym ze nie wiem, czy oni nie moga dac ci nastepnej - ale jesli nic
    nie beda chcieli zrobic to popros o rozmowe z kierownikiem a jezeli on
    nic nie bedzie chcial zrobic to wez jego imie i nazwisko i postrasz
    panstwowa inspekcja handlowa

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13