  • 1. Data: 2004-05-07 11:54:49
    Temat: Podwójna kara za jeden proceder.
    Od: " Jan D." <h...@g...pl>

    Rzecz dotyczy powielania programów komputerowych czyli artykuł 117.2
    Od mojego znajomego, ktory sie tym zajmowal kupil plytke przez internet
    przedstawiciel firmy wydajacej oryginaly. Znajomego wezwano na przesluchanie
    a on przyznal sie do popelnionego czynu idac na ugode z prokuratorem
    (ukaranie bez rozprawy). Czeka na postanowienie w tamtej sprawie.. W miedzy
    czasie wladze (inna prokuratura) dokopaly sie do jego konta bankowego i
    wykryly wiecej takich transakcji, ktorych tamta byla tylko wycinkiem. Teraz
    tez zapewne sie do wszystkiego przyza. Tutaj pytanie. Czy zostanie najpierw
    ukarany za ta jedna plytke a nastepnie jeszcze raz za wszystkie?? Co powinien
    w takiej sytuacji zrobic? Dodam ze zmienil zameldowanie i to zapewne przez to
    sprawe prowadza dwa komisariaty. Z gory dzieki za odpowiedzi i
    zainteresowanie problemem.

  • 2. Data: 2004-05-07 12:11:53
    Temat: Re: Podwójna kara za jeden proceder.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan D. wrote:

> [...]
    > ukarany za ta jedna plytke a nastepnie jeszcze raz za wszystkie?? Co powinien

    Modlić się. Poszukać dobrego adwokata (choć ten da najwyżej łagodniejszy
    wyrok).

    Sprawa jest przerąbana - nie dość, że powielał, to jeszcze na tym
    zarabiał. IMHO dostanie w d*.*ę i za nielegalne powielanie w celu
    osiągnięcia korzyści majątkowej, i z karno-skarbowego za ukryty dochód
    (bo chyba się z tego z fiskusem nie rozliczał? ;) )

    Aha - no i może próbować linii niepoczytalności, bo musiał być
    niepoczytalny, skoro rozliczał się przelewami na swoim koncie ;->

  • 3. Data: 2004-05-07 20:08:08
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Aha - no i może próbować linii niepoczytalności, bo musiał być
    > niepoczytalny, skoro rozliczał się przelewami na swoim koncie ;->

    mhm...

  • 4. Data: 2004-05-07 23:17:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > mhm...

    Choć może to była zwykła głupota - ona też się tak objawia. A także np.
    tym, że jej ofiara cytuje cały spory list po to tylko, żeby dodać "aż" 3
    litery uzupełnione 3 kropkami.

  • 5. Data: 2004-05-07 23:47:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Jan D." <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    Wszystko zależy od tego, na jakim etapie jest ta pierwsza sprawa. jeśli
    postępowanie już zamknięto, to zostanie ukarany za tę jedną płytkę. Z
    drugiego postępowania ta jedna płytka zostanie wyłączona i umorzona.

  • 6. Data: 2004-05-08 09:00:08
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    wiadomości news:c7fucp$14h$1@news2.ipartners.pl...

    > osiągnięcia korzyści majątkowej, i z karno-skarbowego za ukryty dochód
    > (bo chyba się z tego z fiskusem nie rozliczał? ;) )

    Od kiedy to trzeba placic podatek od dzialalnosci
    przestepczej ?
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-05-08 21:48:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xyz wrote:

    > Od kiedy to trzeba placic podatek od dzialalnosci
    > przestepczej ?

    Tzn. jak będzie się próbował ratować twierdząc, że nie handlował, a to
    były tylko darowizny.

    ATSD to właściwie dlaczego nie? To byłby pomysł - handlarzom narkotyków
    przywalać nie tylko kary z KK za handel, ale i z KKS za nie
    zarejestrowane dochody ;)