  • 1. Data: 2004-05-07 07:22:21
    Temat: Wypowiedzenie umowy TP SA
    Od: "Wodzu" <1...@w...prv.pl>

    Witam,

    Mam z TP SA podpisana umowe na swiadczenie OCTOPUS ISDN. Umowa zostala
    podpisana w dniu 10.06.2002 na czas okreslony do 10.06.2004.

    W umowie znajduje sie taki punkcik:

    §2 pkt. 1, ppkt. 2
    Umowa zawarta zostala na czas okreslony od 10.06.2002 do 10.06.2004.

    §2 pkt. 2
    Po zakonczeniu okresu, na ktory zostala podpisana zawarta umowa, staje sie
    ona umowa zawarta na czas nieokreslony, o ile abonent jej nie wypowie przed
    uplywem okresu wobowiazywania umowy.

    oraz taki:

    §6 pkt. 2
    Abonent zobowiazuje sie do uiszczenia oplaty specjalnej w wysokosci: 400 PLN
    w przypadku instalacji nowego dostepu ISDN OCTOPUS S lub 100 PLN w przypadku
    zmiany dostepu do publicznej analogowej sieci telefonicznej na dostep ISDN
    OCTOPUS S jesli rozwiaze umowe przed zakonczeniem jej terminu obowiazywania
    okreslonym w §2 pkt. 1, ppkt. 2.

    PYTANIE:

    W jaki sposob wypowiedziec ta umowe, aby nie ulegla automatycznemu
    przedluzeniu oraz nie zaplacic tego 400 PLN netto?

    Ja chce dzis oddac pismo w telepunkcie, takie ze z dniem 10.06.2004
    wypowiadam ta umowe. Chce to zrobic dzis bo zgodnie z regulaminem
    swiadczenia uslug TPSA obowiazuje mnie 30 dniowy okres wypowiedzenia. Czy
    tak jak chce zrobic jest OK? Moze wypowiedzenie powinno byc z dniem
    11.06.2004?

    Wiem, ze na pewno po wypowiedzeniu zaczna sie problemy a bym chcial miec ich
    jak najmniej, choc jestem swiadomy ze z tym berdelem jaki i nich panuje jest
    to chyba nie mozliwe.

    Z gory dzieki za wszelkie porady.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Pawel

    PS. Jak co usera z emaila nalezy przepisac od tylu ;-)

  • 2. Data: 2004-05-07 12:04:04
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy TP SA
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Wodzu* [ 1...@w...prv.pl ] napisał(a):

    > W jaki sposob wypowiedziec ta umowe, aby nie ulegla automatycznemu
    > przedluzeniu oraz nie zaplacic tego 400 PLN netto?

    mozesz nawet dzis zlozyc wypowiedzenie ale ze skutkiem w dniu
    nastepnym po dniu konca umowy

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-05-07 15:10:29
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "Sarpedon" <f...@t...cy> wrote in message

    > mozesz nawet dzis zlozyc wypowiedzenie ale ze skutkiem w dniu
    > nastepnym po dniu konca umowy

    Nawet nie zadne wypowiedzenie, tylko "nie wyrazam zgody na przedluzenie
    umowy" w ten sposob skonczy sie umowa na czas okreslony i finito.

    pzdr
    Zbyszek