  • 41. Data: 2005-07-15 18:39:01
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:db83t6$hkm$2@kujawiak.man.lodz.pl...
    > No tak... jak ktos sprobuje kogos zamordowac ale mu sie nie uda, to
    > dostaje lagodniejszy wyrok bo byla to tylko proba morderstwa a nie samo
    > morderstwo. ot prawnicy:(

    nie, zle rozumowanie, on mial zamiar zamordowac, mniejszy wyrok dostanie ten
    kto
    kto mial zamiar np pobic a w skutek tej bojki ktos zginal.

    p.

  • 42. Data: 2005-07-15 18:40:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to "gdyby" to jest powodowanie zagrozenia.

    wskaz mi artykul kodeksie karnym
    i na pewno art 173 moim zdaniem nie moze miec zastosowania tutaj,

    > A tutaj to ja widze, ze sytuacja jest podobna do napadu z bronia w reku.
    > tylko w reku byla nie prawdziwa bron a atrapa. Niestety - atakowany
    > chyba nie musi sie znac na tym i rozpoznawac, czy to ostra bron, czy
    > tylko straszak..

    nie to sytuacja podobna do powiadomienia o napadzie ktorego nie bylo.

    P.

  • 43. Data: 2005-07-15 19:01:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > nie to sytuacja podobna do powiadomienia o napadzie ktorego nie bylo.

    A to przepraszam. Przez ten upal zgubilem jak bylo.

    --
    Batman Begins .................................. http://tiny.pl/qq7x
    ________________

  • 44. Data: 2005-07-15 19:13:34
    Od: rezist <s...@p...com>

    > trafil sie gosc ktory mowil "ja nie wyjde, pokazcie mi ta bombe to ja
    > sam rozbroje" to zakladam ze wiele osob nie bardzo chcialoby zareagowac
    > na polecenie ewakuacji

    jeden z nielicznych myslacych, zdajacych sobie sprawe ze jestesmy tak
    atrakcyjnym celem dla terrorystow jak eskimosi. wszystkie cyrki z
    alarmami sa u nas rozdmuchiwane w kontekscie zamachow fanatykow
    islamskich, zdrowy rozsadek zaslania wtedy plonaca amerykanska flaga
    i haslo "jihad"

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 45. Data: 2005-07-15 19:55:31
    Od: T...@s...in.the.world

    Z drugiej strony...
    ... w londynskim metrze zawsze byly jakies alarmy bombowe... i zadnej
    paniki nigdy nie dostrzeglem. Ot, codziennosc.
    Tylko, ze maja metro od 140 lat, zamachy tez zawsze byly - po prostu
    zobojetnienie.

    A co tego 'dowcipnisia' - ciezka sprawa. Z jednej strony wydaje sie mi
    sie ze efekt koncowy byl bardzo pozytywny - udalo sie przeprowdzic
    cwiczenia w realnych warunkach - i tego powinna trzymac sie obrona.
    Ja bym chyba byl za laogodnym wymiarem kary - za glupote trzeba placic,
    ale bez przesady - sa chyba gorsze przestepstwa.
    Z drugiej strony - lagodny wymiar kary oznacza przyzwolenie na takie
    wyglupy w przyszlosci.

    TA

  • 46. Data: 2005-07-15 20:09:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    Wydaje mi się, że wystarczającą karą będzie konieczność poniesienia
    przez dowcipnisia kosztów operacji. Spodziewa się, ze jest ugotowany do
    końca życia, a spadkobiercy nie dostaną grosza, bo jeśli przyjmą spadek,
    to będą również ugotowani do końca swojego życia.

  • 47. Data: 2005-07-15 20:22:49
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > za glupote trzeba placic,

    Wiec na poczatekk musi pokryc wszelkie koszta ;)

  • 48. Data: 2005-07-15 20:40:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@g...pl>,
    mariposa doux <m...@g...pl> wrote:

    > Wiec na poczatekk musi pokryc wszelkie koszta ;)

    E, nie czytaliscie uwaznie. Kto w taki razie zaplacilby za probne
    alarmy? Osoba, ktora wydaje decyzje o probnym alarmie?

    TA

  • 49. Data: 2005-07-15 21:41:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > E, nie czytaliscie uwaznie. Kto w taki razie zaplacilby za probne
    > alarmy? Osoba, ktora wydaje decyzje o probnym alarmie?

    Hmmm, probny alatrm to jakby hmmmm probny alarm - cwiczenia itp.
    Zaplanowane. Maja cos na celu. I tez ograniczone budzetowo - jak to
    cwiczenia - do ilus tam rocznie...

  • 50. Data: 2005-07-15 21:54:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@g...pl>,
    mariposa doux <m...@g...pl> wrote:

    > Hmmm, probny alatrm to jakby hmmmm probny alarm - cwiczenia itp.
    > Zaplanowane. Maja cos na celu. I tez ograniczone budzetowo - jak to
    > cwiczenia - do ilus tam rocznie...

    Ale w ostatecznosci (zapewne wbrew intencjom sprawcy - choc nie wiadomo)
    mielismy wlasnie cwiczenia - w warunkach realnych.

    TA