  • 1. Data: 2005-07-15 09:31:11
    Temat: Prośba ojca (ciąg dalszy).
    Od: "Zbychu\(zbasia_at_o2.pl\)" <z...@o...pl>

    Pozwoliłem sobie przed kilkoma miesiącami zasięgać porady w następującej
    sprawie: ttp://tiny.pl/qqp3
    chodziło tu o zamykanie dzieci w przedszkolu przez dyrektorkę.Kilka dni temu
    dostałem z sądu
    zawiadomienie o wpłynięciu pozwu o ochronę dóbr osobistych i o terminie
    rozprawy. Z pisma widzę, że ustanowiła sobie pełnomocnika. Proszę więc o
    podpowiedź jak najlepiej przygotować się do sprawy.

    --

    Pozdrawiam, Zbyszek.

  • 2. Data: 2005-07-15 09:37:42
    Temat: Re: Prośba ojca (ciąg dalszy).