  • 1. Data: 2005-07-15 05:44:00
    Temat: umowa przedwstępna - anulowanie
    Od: "grupy" <stacja@(...)mail.argos1.com.pl>

    Zawarta jest umowa przedwstępna dot. sprzedaży działki - potrzebna była
    kupującemu przy staraniu się o uzyskanie funduszy na zakup. Nie pobrano
    żadnej zaliczki, w umowie określono cenę działki, nie został określony czas
    obowiązywania umowy. Sprzedający w międzyczasie otrzymał lepszą propozycję -
    zaproponowano wyższą cenę. Jak najbardziej dyplomatycznie będzie wycofać się
    z umowy, ewentualnie czy można podbić kwotę na umowie? Zapewne osoba, z
    kórą zawarto umowę poniosła jakieś koszty starając się o kredyt
    (dofinansowanie, dotację - nie wiem co jeszcze), jak wygląda sprawa
    zrekompensowania mu tych wydatków przez właściciela działki?

    Pozdrawiam, Artur.

  • 2. Data: 2005-07-15 06:45:14
    Temat: Re: umowa przedwstępna - anulowanie
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > (dofinansowanie, dotację - nie wiem co jeszcze), jak wygląda sprawa
    > zrekompensowania mu tych wydatków przez właściciela działki?

    Nie rozumiem. Czy ta umowa to jest coś w rodzaju fikcyjnej umowy? To w końcu
    kupujący (na umowie) chce kupić czy nie?