  • 81. Data: 2005-07-18 13:45:28
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ;) mi chodzilo o to ze oskarzenie mogli mu postawic takie od reki, zeby
    > byl aresztowany a w sadze zmienia juz oskarzenie i tyle,

    areszt jst przewidziany w przypadku np matactwa, czy jezeli kara przekracza
    8 lat, tu max mu grozi 3 lata
    oni to podciagneli pod inny art kare naciagneli do lat 10 i tym samym
    nieslusznie zamkneli w areszcie.

    > nie ma takiego przestepstwa jak straszenie policji telefonem, wiec jakos
    > musilei to sklasyfikowac ;)

    jak R.T. juz wspomnial , jest wykroczeniem

    Art. 66. § 1. Kto ze złośliwości lub swawoli, chcąc wywołać niepotrzebną
    czynność fałszywym alarmem, informacją lub innym sposobem, wprowadza w błąd
    instytucję użyteczności publicznej albo inny organ ochrony bezpieczeństwa,
    porządku publicznego lub zdrowia, podlega karze aresztu, ograniczenia
    wolności albo grzywny do 1.500 złotych.

    § 2. Jeżeli wykroczenie spowodowało niepotrzebną czynność, można orzec
    nawiązkę do wysokości 1.000 złotych.

    a z kk to juz napsialem (jako odpowiedz samemu sopbie ) pod co ewentulanie
    mozna podciagnac przy zalozeniu

    ze straszyl wysadzeniem.

    wybrali ta opcje, co nie znaczy ze jej nie
    > zmienia, poradza sobie, nie boj sie

    jestem przeciwnym niszczenia w ten sposob czlowieka. Bez wzgledu co
    zrobil. Bo w tym momencie
    to z prawem nie ma nic wpsolnego i tylko pokazuje do czego zdolni sa nasi
    policnacni, prok i sedziowie.

    Chcialbys by przeciw Tobie zastosowano zasade
    "Dajcie mi czlowieka a ja na niego paragraf znajde?"

    P.

  • 82. Data: 2005-07-18 19:42:05
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dbgbcq$10i$1@inews.gazeta.pl...

    > wadliwie przeprowadzana akcja.

    No, to powrót do przykladu podanego przez mnie w innej gałązce tego watku:

    "No to wyobraź sobie taką sytuację.

    Ewakuacja jest przeprowadzana prawidłowo, ludzie spokojnie wychodzą; jeden z
    wychodzących ma w ręku telefon komórkowy (właśnie chciał wysłać SMS, że sie
    do firmy spóźni), telefon dzwoni, a jego właściciel ma akurat ustawiony,
    dość głośno, dzwonek typu TrueTone. Np. seria z karabinu maszynowego (albo
    odgłos eksplozji....)

    Jak myślisz, jak będzie dalej przebiegała ewakuacja?"

    I co wówczas będzie przyczyną paniki: alarm bombowy, ewakucja, a może
    powinno się za jaja wziąć gościa, ktory ma taki dzwonek w telefonie?

    pozdr

    Monika

  • 83. Data: 2005-07-19 08:40:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > odgłos eksplozji....)
    >
    > Jak myślisz, jak będzie dalej przebiegała ewakuacja?"

    mysle ze panike wywolalby debilizm osob to sluchajacych (mam nadzieje ze
    slyszalas keidykowliek dzowek komorkowy{chodzi tu
    o jakosc,brzmienie},

    > I co wówczas będzie przyczyną paniki: alarm bombowy, ewakucja, a może
    > powinno się za jaja wziąć gościa, ktory ma taki dzwonek w telefonie?

    pojebaniec ktory nalozyl obowiazek placenia alimentow swojego syna przez
    matke mial podobnie spaczone myslenie.
    Na tej zasadzie moglabys karac za wszystkie przestepstwa rodzicow bo to oni
    posrednio odpowiadaja za zrbodnie wyrzadzone przez
    ich dzieci bowiem to wlasnie oni ich splodzili.

    jak dla mnie rozmowa nie ma sensu wiec EOT .

    P.

  • 84. Data: 2005-07-19 15:56:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dbe136$p3$1@atlantis.news.tpi.pl>, "idiom" <i...@w...pl>
    wrote:

    > Użytkownik "vac" <s...@h...net> napisał w wiadomości
    >
    > serio?
    >
    > No to wyobraź sobie taką sytuację.
    [...]

    A gdyby tu nagle przedszkole, w przyszlosci...

    TA

  • 85. Data: 2005-07-19 19:26:15
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dbie9i$q76$1@inews.gazeta.pl...
    > mysle ze panike wywolalby debilizm osob to sluchajacych (mam nadzieje ze
    > slyszalas keidykowliek dzowek komorkowy{chodzi tu
    > o jakosc,brzmienie},

    A ja myślę, że nigdy nie słyszałeś dzwonka TrueTone odtwarzanego przez dobry
    telefon. Co nie przeszkadza Ci najwyraźniej wypowiadać się na ten temat, z
    zadziwiająca pewnością siebie :D :D :D

    Są to dzwonki, które odtwarzane w porządnym telefonie jakością, brzmieniem,
    w bardzo minimalnym stopniu odbiegają od dźwięku pierwotnego. I myślę, że w
    takim momencie jak ewakuacja metra mógłbyś miec powazne problemy z
    odróznieniem co jest prawdziwym odgłosem eksplozji, a co dzwonkiem do
    telefonu.

    Tak, myślę, że rzeczywiście czas zakończyć tę dyskusję, bo, po pierwsze,
    dyskutujesz nie mając pojęcia o przedmiocie dyskusji a po drugie - zaczynasz
    zbaczać na tematy niewiele mające wspólnego z tematem.

    pozdr

    Monika

  • 86. Data: 2005-07-19 19:51:31
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...
    > A gdyby tu nagle przedszkole, w przyszlosci...

    Stary, w cytacie, który wyciąłeś, było o tym, że sytuacja jest kompletnie
    wydumana, ale tez było trochę o tym, jaka jest "mechanika" wybuchów paniki
    podczas ewakuacji.

    Więc jeśli chcesz się koniecznie napinac, to przedstaw mi rzeczowe
    kontrargumenty. Np. możesz udowodnic teze, że przy dobrze przeprowadzonej
    ewakucji, przez dobrze wyszkolonego człowieka wszystko można przewidzieć.
    Ale jeśli jestes osobą, ktora nigdy nie miała nic wspólnego z takimi
    szkoleniami, to argument "tak jest, bo ja tak uważam" może być za słaby...

    pozdr

    Monika

  • 87. Data: 2005-07-25 14:48:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>