  • 1. Data: 2005-07-15 07:32:25
    Temat: Bilety za wstep do parku.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Czy wolno pobierac oplate za wstep do publicznych lasow?
    Konkretnie chodzi o Parki Narodowe, ale to chyba nadal sa lasy panstwowe.

    Chodzi o sytuacje opisana w:
    http://przewodnik.onet.pl/38,1596,1124640,news.html

  • 2. Data: 2005-07-15 07:33:53
    Temat: Re: Bilety za wstep do parku.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Czy wolno pobierac oplate za wstep do publicznych lasow?
    > Konkretnie chodzi o Parki Narodowe, ale to chyba nadal sa lasy panstwowe.

    Wolno do parków naraodowcyh.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-15 07:44:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Johnson napisał(a):

    > Wolno do parków naraodowcyh.

    OK, dzieki.
    Wyglada wiec na to, ze mamy wiec kolejna danine na rzecz panstwa.

  • 4. Data: 2005-07-15 08:01:27
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > OK, dzieki.
    > Wyglada wiec na to, ze mamy wiec kolejna danine na rzecz panstwa.

    tak jest praktycznie na calym swiecie, nawet na Ukrainie pobieraja oplaty :)

    Jacek

  • 5. Data: 2005-07-15 08:17:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    castrol napisał(a):

    > tak jest praktycznie na calym swiecie, nawet na Ukrainie pobieraja oplaty :)

    No ja rozumiem, tylko chodzi mi o to ze PN juz raz jest finansowany
    przez budzet panstwa, pewnie drugi raz jakies dotacje z UE, a teraz
    jeszcze trzeci raz kazdy wchodzac bedzie placil.

    Za chwile sie okaze ze poza tymi wzsystkimi oplatami, wprowadzi sie
    jeszcze jakis "podatek parkowy", wliczany moze w cene paliwa, a za
    chwile jeszcze jakis abonament na wzor abonamentu telewizyjnego (oplata
    za wdychanie tlenu wytworzonego przez park).

    Wiadomo ze z cos to trzeba utrzymac, ale znajac zycie to te pieniadze i
    tak nigdy do parku nie trafia.

  • 6. Data: 2005-07-15 11:06:59
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2005 10:17:25 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał:

> [...]
    > za wdychanie tlenu wytworzonego przez park).
    >
    > Wiadomo ze z cos to trzeba utrzymac, ale znajac zycie to te pieniadze i

    Własnie wstęp do parków powinnien byc płatny jak najbardziej, w końcu
    przeciez nie wszyscy po nim chodzą.
    A jeżeli chodzi o np TPN to opłaty powinnny zawierac ubezpieczenie, wtedy
    kto wychodzi ten płaci za ew. akcje ratowniczą, a nie jest to ściągane od
    nas wszystkich...

    Opłaty zmniejszają też ruch, a w parkach tez o to chodzi.

    Ale to tylko moje zdanie.

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 7. Data: 2005-07-15 15:17:56
    Od: maHo <m...@p...net>

    grizz wrote:
    [ciach]

    > Opłaty zmniejszają też ruch, a w parkach tez o to chodzi.

    Z tego co wiem to przede wszystkim o to chodzi, żeby turyści parku nie
    zadeptali.

    pozdrav

    maHo

  • 8. Data: 2005-07-16 06:42:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > castrol napisał(a):

    > No ja rozumiem, tylko chodzi mi o to ze PN juz raz jest finansowany przez
    > budzet panstwa,

    Czyzby? W całosci?

    > pewnie drugi raz jakies dotacje z UE,

    Pewnie nie

    > a teraz jeszcze trzeci raz kazdy wchodzac bedzie placil.

    Nikt ci nie każe tam isc.

    > Wiadomo ze z cos to trzeba utrzymac, ale znajac zycie to te pieniadze i
    > tak nigdy do parku nie trafia.

    Znajac życie te pieniadze ida BEZPOSREDNIO na konto parku i sa efektywnie
    wykorzystane na:
    - poprawe bezpieczenstwa
    - oznakowanie szlaków
    - ograniczenie ruchu

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-07-16 07:24:54
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > - oznakowanie szlaków

    Wierzysz chyba w garbate aniołki.
    W WPN oznakowanie szlaków, to zabawa w kotka i myszkę. Bez mapy ciężko.
    Myślisz, że wprowadzenie biletów to poprawi? Poprawi się jakość biurka dyrektora
    parku.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl