  • 1. Data: 2005-07-15 02:50:07
    Temat: pelnomocnictwo notarialne a list polecony
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Dowiedzialem sie, ze udzielajac komus pelnomocnictwa ta osoba ma prawo
    odmowienia mnie reprezentowania.
    Jak to sie ma w praktyce? Przychodzi list polecony z US. Pelnomocnik
    otwiera, (nadalem mu takie prawo, jak i prawo do reprezentowania mnie
    przez US), ale stwierdza, ze nie bedzie mnie reprezentowal (np. nie ma
    wgladu do dokumentow moich, ja jestem permanentnie za granica). Czy moze
    zwrocic ten list z adnotacja, ze adresat wyjechal i zeby nikt sie nie
    czepial?
    Chodzi o to, ze przychodzi bardzo duzo korespondencji poleconej, ktora
    wymaga niekiedy podpisu pelnomocnika (sprawy z banku etc.).

    Dziekuje za pomoc,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-07-15 16:00:18
    Temat: Re: pelnomocnictwo notarialne a list polecony
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasek napisał(a):

    > Jak to sie ma w praktyce?

    Pełnomocnictwo jest skuteczne wobec urzędu dopóki go nie odwołasz. Nie
    można go cofnąć z mocą wsteczną.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-16 02:39:42
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:
> [...]

    A co ma piernik do wiatraka? Czy chcesz powiedziec, ze mnie notariusz
    wprowadzila w blad twierdzac, ze osoba ktorej udzielilem pelnomocnictwa
    moze lecz nie musi mnie w danej sprawie reprezentowac?
    Czy moze, ze przyjecie listu poleconego w czyims imieniu jest tozsame z
    jego reprezentowaniem w tej sprawie (kot w worku) i nie podlega
    dyskusji. Smiem zauwazyc, ze np. list od US moze zawierac gratulacje za
    terminowe placenie podatkow, albo zadanie doniesienia Bog wie czego.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 4. Data: 2005-07-16 02:47:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasek napisał(a):

> [...]
    > dyskusji. Smiem zauwazyc, ze np. list od US moze zawierac gratulacje za
    > terminowe placenie podatkow, albo zadanie doniesienia Bog wie czego.

    Śmiem twierdzić to co napisałem. Inaczej pełnomocnictwo byłoby bezsensowne.
    Jeśli jesteś taki pewny swego stanowiska to nie zadawaj głupich i
    niepotrzebnych pytań, wypróbuj swe zachowanie na urzędzie i nie płacz
    jak jednak trafne będzie stanowisko że jak się komuś udzieliło
    pełnomocnictwa to doręczenie będzie skuteczne.
    I nie bądź takim chamem jak ktoś chce ci pomóc.

  • 5. Data: 2005-07-16 13:13:34
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:
    > Jasek napisał(a):

    > Śmiem twierdzić to co napisałem.
    No wlasnie nie zrozumialem do konca Twojej wypowiedzi, wiec sie dopytuje
    grzecznie.

> [...]

    grzecznie.

    > I nie bądź takim chamem jak ktoś chce ci pomóc.

    Czy Szanowny jest w trakcie PMSu? Czymzez go urazilem? Tym, ze sie
    dopytalem? Rozumiem, ze teraz chamem jest ta osoba, smie zadac pytanie.

    Jacek

  • 6. Data: 2005-07-16 13:28:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasek napisał(a):

    > Czy Szanowny jest w trakcie PMSu? Czymzez go urazilem? Tym, ze sie
    > dopytalem? Rozumiem, ze teraz chamem jest ta osoba, smie zadac pytanie.

    Widzę że nie kumasz "do końca" moich wypowiedz, więc postaram się
    napisać tak byś teraz zrozumiał:
    Chamska była odzywka "A co ma piernik do wiatraka?". Jak nie zrozumiałeś
    odpowiedzi to było się grzecznie spytać o to czego nie zrozumiałeś a nie
    zarzucać że odpowiedź była nie na temat lub tez że była nielogiczna.
    Wyraziłem się teraz dość jasno? Teraz zrozumiałeś? Czy mam to przełożyć
    na jakiś slang?

  • 7. Data: 2005-07-16 13:35:00
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > Jak nie zrozumiałeś
    > odpowiedzi to było się grzecznie spytać o to czego nie zrozumiałeś a nie
    > zarzucać że odpowiedź była nie na temat lub tez że była nielogiczna.
    > Wyraziłem się teraz dość jasno?
    A i owszem. Mimo mojej prawdopodobnej tepoty zrozumialem. Nastepnym
    razem bede staral sie zachowac wszystkie reguly e-epistografii.

    > Teraz zrozumiałeś? Czy mam to przełożyć
    > na jakiś slang?
    Dziekuje. Wystarczy. Chociaz brakuje Ci wyrozumialosci. Jak czlowiek
    caly dzien przy koksowniku na Bronxie stoi to moze czegos nie zrozumiec,
    albo nawet w odpowiedzi napisac "co ma piernik...".

    Kajam sie i dziekuje,

    Jacek