  • Data: 2004-09-07 09:52:57
    Temat: Re: faktura VAT - wyliczanie wartości brutto
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jednak
    >
    > nie liczylem tego na zdrowy rozum biore,

    moge sie domyslac ze przy kazdym wierszu zanim pomnozyles odpowiednie kwoty
    to zaokrągliles liczby
    a tak sie nie robi, zaokraglasz dopiero wynik. Wiec skoro netto * podatek =
    suma w poszczegolnych
    wierszach,
    to suma tych sum musi byc indentyczna jak suma sum netto * podatek.
    Wszystkie obliczenia wykonujesz bez zaokraglania a pozniej wynik
    zaokraglasz.

    Po 11 spojrze na to co powyliczales dokladniej, bo musze sie uczyc do
    egzaminow (studiuje matemtayke talk swoja droga :))

    P.