  • Data: 2004-09-07 10:36:07
    Temat: Re: faktura VAT - wyliczanie wartości brutto
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Maddy ma racje. Skoro masz na fakturze 50 pozycji ovatowane stawka
    22%,
    > a drugie 50szt. opodatkowane 7%, to w podsumowaniu faktury gdzie RAZEM =
    > netto x VAT do zapłaty brutto
    > masz wyszczególnienie ile towarów było po 7%, a ile po 22%. Wiec sumujesz
    > kwoty netto towarów opodatkowanych 7% vatem i podajesz sumy cząstkowe dla
    > stawek 7%i 22%.
    > Weż sobie dowolną fakturę (druczek faktury) przed oko to zrozumiesz....

    ale to jest co innego jak sa stawki wypisane na dole po prawej a co innego
    jakby towary byly podzielone na poszczegolne
    stawki i pod kazda z grup zsumowane kwoty.
    Wiem o co Ci chodzi ale Ty mnie zle zrozumiales,
    mam na mysli ze cos takiego jak ponizej bylo by bezsensu

    towar 22%vat A
    towar 22%vat B
    towar 22%vat C
    ----------------
    suma

    towar 7%vat A
    towar 7%vat B
    towar 7%vat C
    ---------------
    suma

    bo na fakturach jest tak ze te towary sa pomieszane zazwyczaj i pozniej na
    dole po prpawej jest cos takiego:
    22% vat i kwota
    7% vat i kwota
    3% vat i kwota
    0% i kwota

    Zrozumialem ze ten Pan chce zrobic jak wyzej.
    P.

    Ps.
    Po co robic kolejny program do faktur skoro tyle ich jest ? :))