    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: emeryt w wiezieniu...
    Supersedes: <s...@l...localdomain>
    Date: Tue, 24 Sep 2002 01:40:09 +0200

    Dnia Tue, 24 Sep 2002 00:45:07 +0200 w artykule
    <v...@4...com>
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisano co następuje:

    > A i owszem. Czemu JA mam płacić za degenerata? Skoro ma swój majątek,
    > niech płaci. Podobnie jak uważam, że powinien pracować na swoje
    > utrzymanie, oczywiście o ile koszt zapewnienia mu pracy nie będzie
    > wyższy od więzienia bez pracy.

    No ja tam nie mam absolutnie nic przeciwko i z całego serca popieram.

    > Nie? A kto płaci miesięcznie haracz dla ZUSu, który 3/4 lub więcej z
    > tego przejada, ale z resztek płaci właśnie tą emeryturę.

    Nie, bo istnieje olbrzymi odsetek emerytów którzy swoją emeryturę
    rzetelnie wypracowali, a jeszcze pewnie dostają dużo za mało. Od ich
    pieniędzy Ci wara. ZUSowi wypłacili swojego czasu pewnie i większy haracz,
    a to że ZUS (i nadbudowa) radził, radzi i pewnie będzie radził sobie z
    zarządzaniem ich pieniędzmi w wiadomy sposób, to powód do niechęci do tego
    ostatniego, a nie emerytów.

    --
    Marcin