  • Data: 2002-09-25 06:19:51
    Temat: Re: emeryt w wiezieniu...
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Sep 2002 07:50:33 +0200 w artykule
    <j...@4...com>
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisano co następuje:
    > Ależ ja nie mam niechęci do emerytow. Ale skoro ich pieniądze zjadł
    > ZUS, to czemu w przypadkach takich jak właśnie przestepcy, ja mam
    > podwójnie za nich płacić? Raz za utrzymanie w więzieniu, a dwa karę za
    > ich przejedzone nie przeze mnie emerytury.

    Nie podwójnie a pojedyńczo bo emeryturę dostają zasłużenie (przynajmniej
    teoretycznie). Niepotrzebnie mieszasz w to ZUS.
    To jakby Tobie zabrać wszystkie dochody (bo np. spowodowałeś nieumyślnie
    jakiś poważny wypadek i poszedłeś siedzieć na 2 lata) a masz jakieś aktywa
    czy pasywa przynoszące wymierne korzyści. Powinno Ci sie je zabrać, ale do
    wysokości kosztów utrzymania w więzieniu, a nie wszystko jak leci, a to
    jest to co sugerujesz aby zrobić omawianemu emerytowi.

    --
    Marcin