  • Data: 2002-09-26 08:27:24
    Temat: Re: emeryt w wiezieniu...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 08:19:51 +0200), Marcin
    Debowski <a...@n...net> był(a) napisał(a):

    >Nie podwójnie a pojedyńczo bo emeryturę dostają zasłużenie (przynajmniej
    >teoretycznie). Niepotrzebnie mieszasz w to ZUS.

    Ależ potrzebnie.
    a) gość zarobił na emeryturę
    b) ZUS go okradł
    c) Teraz ZUS okrada mnie i część z tego idzie na zadośćuczynienie dla
    (a) bo (b)
    Więc dlaczego JA mam płacić na zadośćuczynienie dla przestępcy, skoro
    nie ja go okradłem, a ZUS?

    >To jakby Tobie zabrać wszystkie dochody (bo np. spowodowałeś nieumyślnie
    >jakiś poważny wypadek i poszedłeś siedzieć na 2 lata)

    Oj za to się chyba nie siedzi...

    >a masz jakieś aktywa czy pasywa przynoszące wymierne korzyści. Powinno Ci sie je
    zabrać, ale do
    >wysokości kosztów utrzymania w więzieniu,

    No widzisz, to już mamy część wspólną :-)

    >a nie wszystko jak leci, a to
    >jest to co sugerujesz aby zrobić omawianemu emerytowi.

    W przypadku emerytury tak, bo to nie ja go okradłem, a skoro on godzi
    we mnie będąc przestępcą, to dlaczego ja mam odpowiadać za to, że jego
    okradł ZUS?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)