eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › easyJet - reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2008-10-07 05:17:56
    Temat: easyJet - reklamacja
    Od: TJE <b...@o...ua>

    Witam!
    Miałem opóźniony lot o 2 godziny. Z tego powodu nie zdązyłem na ostatni
    pociąg z jednego miasta do innego oddalonego o 80mil. Musiałem jechać
    taksówką za którą zapłaciłem 90funtów. Czy można żądać zwrotu kosztów za
    taksówką od easyJet? Miałem wykupione ubezpieczenie, które widnieje przy
    zakupie biletu a z którego mogłem zrezygnować.
    Dziękuję


  • 2. Data: 2008-10-07 07:45:36
    Temat: Re: easyJet - reklamacja
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>


    Użytkownik "TJE" <b...@o...ua> napisał w wiadomości
    news:gcere4$90a$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Miałem opóźniony lot o 2 godziny. Z tego powodu nie zdązyłem na ostatni

    Tak i nie.
    Zgodnie z przepisami unii masz prawo, chyba że przyczyna była techniczna
    (czyt. niezależna). Linie a zwłaszcza dziadowskie w 99% mówią że była
    techniczna.

    K



  • 3. Data: 2008-10-07 08:50:08
    Temat: Re: easyJet - reklamacja
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    karol.ser pisze:

    >> Miałem opóźniony lot o 2 godziny. Z tego powodu nie zdązyłem na ostatni
    > Tak i nie.

    jedna odpowiedz jest prawidlowa: nie

    > Zgodnie z przepisami unii masz prawo, chyba że przyczyna była techniczna
    > (czyt. niezależna). Linie a zwłaszcza dziadowskie w 99% mówią że była
    > techniczna.

    pytanie wlasnie: z jakiego powodu lot byl opozniony? niekoniecznie tak
    jest jak jest napisane wyzej. awaria samolotu to nie tylko wybuch czy
    inne wielkie rzeczy. to moze byc takze zlamanie zawleczki od wpluwu
    paliwa, a sprowadzenie czegos takiego trwa (rzadko kiedy rzadko psujace
    sie czesci sa aktualnie na stanie)


  • 4. Data: 2008-10-07 10:54:32
    Temat: Re: easyJet - reklamacja
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:gcf7s0$fqf$1@news.onet.pl...

    >> Tak i nie.
    > jedna odpowiedz jest prawidlowa: nie

    Jedyna odpowiedź pawidłowa: TAK
    Żądać zawsze może.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i
    googlemail.com kasuję bez czytania


  • 5. Data: 2008-10-07 10:55:00
    Temat: Re: easyJet - reklamacja
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > pytanie wlasnie: z jakiego powodu lot byl opozniony? niekoniecznie tak
    > jest jak jest napisane wyzej. awaria samolotu to nie tylko wybuch czy inne
    > wielkie rzeczy. to moze byc takze zlamanie zawleczki od wpluwu paliwa, a
    > sprowadzenie czegos takiego trwa (rzadko kiedy rzadko psujace sie czesci
    > sa aktualnie na stanie)

    Niestety nie masz racji.
    Przepisy dzielą przyczyny na zależne od linii i niezależne.
    Jeśli się coś popsuje w ich samolocie jest to traktowane jako przyczyna
    NIEZALEZNA od nich. Co jest oczywistą kpiną. Dotyczy to także opóźnionego
    przylotu (bo zupa była za słona)

    K


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1