  • 1. Data: 2008-10-07 05:10:55
    Temat: Zakupy w USA bez prowizji
    Od: busy-autobusy <t...@h...com>

    Bez prowizji! tylko opłata za wysyłkę! z http://www.kupigo.com

    Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie w sektorze usług
    stworzyliśmy nowy dział naszej działalności skierowany dla osób
    przebywających poza Ameryką a chcących dokonać zakupów w USA.
    Gwarantujemy 100% satysfakcji z serwisu. Jesteśmy pośrednikiem między
    kupującym i sprzedającym oraz pomagamy w przesyłaniu towarów ze Stanów
    Zjednoczonych do Polski.

  • 2. Data: 2008-10-07 05:27:44
    Temat: Re: Zakupy w USA bez prowizji
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik busy-autobusy napisał:

    > Bez prowizji! tylko opłata za wysyłkę! z http://www.kupigo.com

    Wyslales ten spam na kazda grupe?
    Skoro szukasz klientow to prosze :-)
    t...@h...com
    t...@h...com
    t...@h...com
    t...@h...com
    t...@h...com
    t...@h...com
    t...@h...com
    z...@k...com
    z...@k...com
    z...@k...com
    z...@k...com
    z...@k...com
    z...@k...com
    z...@k...com
    GG: 5565414,
    GG: 5565414,
    GG: 5565414,
    GG: 5565414,
    Telefon: + 1 773 732 2999
    Telefon: + 1 773 732 2999
    Telefon: + 1 773 732 2999
    Telefon: + 1 773 732 2999

  • 3. Data: 2008-10-07 07:07:15
    Od: gacek <g...@w...pl>

    lol, a myslisz ze boty to tych danych nie wyciagnely z jego naglowka czy
    strony?

    slyszales o antyspamach?

    'szeryf' od siedmiu bolesci.

    gacek

  • 4. Data: 2008-10-07 20:04:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "busy-autobusy" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Przede wszystkim ta reklama jest oszukańcza sama w sobie. No bo, jeśli
    faktycznie by to było bez prowizji, to nie ma siły ludzkiej i firma
    musiałby splajtować. Pozostaje jedynie się zastanowić, gdzie jest ukryta ta
    prowizja. Bo albo w cenie towaru, abo w cenie przesyłki. Nie chce mi się
    dochodzić tego.

    Tak, czy siak wysyłając spam z USA może i nie podlegasz polskiej ustawie,
    ale narażasz się ma powiadomienie Twojego administratora Comcast Cable
    Communications z Mt Laurel o tym fakcie. Spodziewam się, że raczej nie
    będzie ryzykował zablokowania jego IP przez serwery i szybciutko zablokuje
    Ci sam dostęp do grup dyskusyjnych. Reasumując przestań rozsyłać ten spam.

  • 5. Data: 2008-10-08 17:24:43
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Oct 2008 22:04:31 +0200,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:
> [...]
    > prowizja. Bo albo w cenie towaru, abo w cenie przesyłki. Nie chce mi się

    Wszedłem na stronę spamera i szybka kalkulacja kosztów (cytat ze strony
    kalkulatora):

    Cena produktu: $100
    Koszt wysylki w USA: $0
    Transport do Polski (waga: 5 lb): $21
    Nasza prowizja za usługę 15% (min. $10): $15
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Inspekcja online: $
    Całkowity koszt: $136

    "Zakupy w USA bez prowizji" ich mać...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 19:23:26 user up 11854 days, 7:18, 1 user, load average: 0.81, 0.89, 0.98 ]

    A psychiatrist is a man who goes to a strip club and watches the audience.

  • 6. Data: 2008-10-08 19:00:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:

    > "Zakupy w USA bez prowizji" ich mać...

    zakupy w USA sa bez prowizji. Prowizja jest juz poza USA naliczana.

  • 7. Data: 2008-10-08 21:36:43
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 08 Oct 2008 14:00:35 -0500,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    > zakupy w USA sa bez prowizji. Prowizja jest juz poza USA naliczana.

    Racja. Jakoś tym zwrotem ogarnąłem całokształt.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 23:36:17 user up 11854 days, 11:31, 1 user, load average: 0.81, 0.89, 0.98 ]

    Dead? No excuse for laying off work.